چرا تبر کریتوس تا این اندازه حس قدرت می دهد؟ [تماشا کنید]
یکی از مواردی که از همان ابتدای معرفی بازی God of War نظر گیمرها را به خودش جلب کرد به حس سنگینی و جالب تبر کریتوس مربوط می شد. در مبارزه با دشمنان می توانید ...
یکی از مواردی که از همان ابتدای معرفی بازی God of War نظر گیمرها را به خودش جلب کرد به حس سنگینی و جالب تبر کریتوس مربوط می شد. در مبارزه با دشمنان می توانید این تبر را به سمتشان پرتاب کرده و با فشردن دکمه ای آن را به دستان کریتوس برگردانید.
سازندگان این بازی برای طراحی چنین حس و حالی در God of War سال ها تلاش کرده اند و نتیجه آن تعریف استانداردهایی تازه در بازی هایی است که از سلاح های سرد در مبارزات استفاده می کنند.
هر کسی که از بازی های اکشن لذت می برد می داند که حسی که سلاح در مبارزات به شما القا می کند از اهمیت بالایی برخوردار است. چیزی که سازندگان God of War دنبال آن بودند منتقل کردن حس سنگینی اسلحه و چسبیدن آن به بدن دشمن به هنگام زدن ضربه است.
لذتی که هنگام مبارزه با تبر کریتوس به شما القا می شود محدود به سنگینی آن نیست. کریتوس هنگام ضربه زدن به دشمنان غرش می کند. ویبره کنترلر فعال می شود و در نهایت دشمنان بعد از برخورد تبر به زیبایی منفجر می شوند.
به گفته کارگردان بازی یعنی کوری بارلاگ اکثر بازی های اکشن این مشکل را دارند که چه زمانی که ضربه ای به دشمن وارد نمی شود و چه وارد می شود، حس و حال یکسانی را انعکاس می دهند و این مشکل با استفاده از سینماتیک معکوس در God of War حل شده است.
در ویدیو بالا که به زبان فارسی زیرنویس شده، کوری بارلاگ به این سوال پاسخ می دهد که چرا تبر کریتوس تا این اندازه حس قدرت را منتقل می کند.
ماه گذشته بود که سونی اعلام کرد این عنوان در کمتر از یک ماه 5 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش رفته است. پیش از این God of War رکورد سریع ترین فروش میان تمام انحصاری های پلی استیشن 4 را به نام خود ثبت کرده بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالیه این بازی
یه گاد او وار میارزه به کل ایکس باکس که فقط برا پول در اوردن وارد دنیای کنسولا شده
چون تبر دست کریتوسه