ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

God of War
ویجیاتو - بازی

چرا تبر کریتوس تا این اندازه حس قدرت می دهد؟ [تماشا کنید]

یکی از مواردی که از همان ابتدای معرفی بازی God of War نظر گیمرها را به خودش جلب کرد به حس سنگینی و جالب تبر کریتوس مربوط می شد. در مبارزه با دشمنان می توانید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

یکی از مواردی که از همان ابتدای معرفی بازی God of War نظر گیمرها را به خودش جلب کرد به حس سنگینی و جالب تبر کریتوس مربوط می شد. در مبارزه با دشمنان می توانید این تبر را به سمتشان پرتاب کرده و با فشردن دکمه ای آن را به دستان کریتوس برگردانید.

سازندگان این بازی برای طراحی چنین حس و حالی در God of War سال ها تلاش کرده اند و نتیجه آن تعریف استانداردهایی تازه در بازی هایی است که از سلاح های سرد در مبارزات استفاده می کنند.

هر کسی که از بازی های اکشن لذت می برد می داند که حسی که سلاح در مبارزات به شما القا می کند از اهمیت بالایی برخوردار است. چیزی که سازندگان God of War دنبال آن بودند منتقل کردن حس سنگینی اسلحه و چسبیدن آن به بدن دشمن به هنگام زدن ضربه است.

لذتی که هنگام مبارزه با تبر کریتوس به شما القا می شود محدود به سنگینی آن نیست. کریتوس هنگام ضربه زدن به دشمنان غرش می کند. ویبره کنترلر فعال می شود و در نهایت دشمنان بعد از برخورد تبر به زیبایی منفجر می شوند.

به گفته کارگردان بازی یعنی کوری بارلاگ اکثر بازی های اکشن این مشکل را دارند که چه زمانی که ضربه ای به دشمن وارد نمی شود و چه وارد می شود، حس و حال یکسانی را انعکاس می دهند و این مشکل با استفاده از سینماتیک معکوس در God of War حل شده است.

در ویدیو بالا که به زبان فارسی زیرنویس شده، کوری بارلاگ به این سوال پاسخ می دهد که چرا تبر کریتوس تا این اندازه حس قدرت را منتقل می کند.

ماه گذشته بود که سونی اعلام کرد این عنوان در کمتر از یک ماه 5 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش رفته است. پیش از این God of War رکورد سریع ترین فروش میان تمام انحصاری های پلی استیشن 4 را به نام خود ثبت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۷ مرداد ۱۳۹۷

    عالیه این بازی
    یه گاد او وار میارزه به کل ایکس باکس که فقط برا پول در اوردن وارد دنیای کنسولا شده

  • Shahriar
    Shahriar | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    چون تبر دست کریتوسه

مطالب پیشنهادی