ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گفتگو با مدیر بازاریابی Quiz of Kings؛ بازی های جدیدی در راه اند

طی الکام گیمز امسال که با همکاری کافه بازار بزگرار می شود، تعداد زیادی از استودیوهای بازی سازی داخلی برای تعامل با مخاطبانشان در این رویداد حضور پیدا کرده اند. Quiz of Kings به عنوان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

طی الکام گیمز امسال که با همکاری کافه بازار بزگرار می شود، تعداد زیادی از استودیوهای بازی سازی داخلی برای تعامل با مخاطبانشان در این رویداد حضور پیدا کرده اند.

Quiz of Kings به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های ایرانی هم یکی از عناوین حاضر در این رویداد بود. به همین مناسبت با رضا عباسی، مدیر مارکتینگ Quiz of Kings، در رابطه با آینده این بازی و بازی های دیگر سازندگان این عنوان گفتگو کردیم.

دیجیاتو: طی گزارش سالانه دایرک مشخص شد که Quiz of Kings پرمخاطب ترین بازی ایران در سال گذشته بوده، چه برنامه ای برای حفظ این جایگاه در آینده دارید؟

رضا عباسی - مدیر مارکتینگ Quiz of Kings: یکی از برنامه های اصلی ما برای Quiz of Kings در سال جاری، انتشار آن در یک یا چند کشور دیگر و معرفی پروژه های جدید دیگری خواهد بود که شامل 1 پروژه تازه و 2 بازی جدید می شود که عمده فعالیت تیم ما در سال جاری را تشکیل خواهند داد.

هدف تیم شما از حضور در الکام گیمز امسال چه بود؟

از آن جایی که Quiz of Kings بیشتر از هر بازی دیگری به تعامل با کاربران خود وابسته است و هدف اصلی ما از حضور در این رویداد، فقط و فقط تعامل با کاربران بازی برای فهمیدن نظرتشان و تلاش برای اعمال آن ها در بازی بود و در جریان همین رویداد هم با برخی از کاربران سطح بالای Quiz of Kings برای مطلع شدن از نظرتشان تعامل داشتیم.

روز گذشته تورنمنت Quiz Show در جریان الکام گیمز برگزار شد، آیا این پروژه یک بازی جدید است؟

بله، Quiz Show یکی از پروژه های جدید تیم است که سعی کردیم با استفاده از ظرفیت های الکام گیمز، آن را تست کنیم و با گرفتن بازخورد نظرات کاربران، برای انتشار آن طی دو ماه آینده برنامه ریزی کنیم.

این روزها بازی های متمرکز بر حدس کلمات از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ آیا بازی بعدی تیم شما هم در این سبک دسته بندی می شود؟

بله، کلییت این دو پروژه شباهت زیادی به سبک دانستنی و کلمات و بازی Quiz of Kings دارد. البته این بازی ها در ماهیت خودشان با عناوین این سبک تفاوت هایی هم دارند که با گذشت زمان اطلاعات بیشتری از آن ها را با کاربران در میان خواهیم گذاشت.

طی چند وقت اخیر، انتقادهایی به بخش طراحی سوال و تنوع آن ها از سوی کاربران بازی مطرح بوده، تا چه اندازه برای رفع آن ها در آینده ای نزدیک تلاش کردید؟

ما به طور کامل در جریان انتقادهای وارد بر سوالات و محتوای بازی هستیم. چند ماهی می شد که بخش «کارخانه سوالات» Quiz of Kings به همین دلیل فعالیت نداشت و در حال حاضر با حضور تیمی بزرگ که وظیفه چک کردن محتوای بازی را بر عهده دارند، قصد داریم تا این مشکل را به طور کامل رفع کنیم و محتوای بازی را به استاندارد جدیدی برسانیم.

جدا از این مسئله، شخصاً به عنوان یکی از کاربران فعال بازی، بعضاً حس این حس را داشته ام که طرف مقابل در حال تقلب کردن در مسابقات است. آیا در آینده بازی تقلب به طور کامل از Quiz of Kings حذف خواهد شد؟

مشکل تقلب در اکثر بازی های بزرگ دنیا هم وجود دارد. مشکل آن جا است که امکان از بین بردن تقلب در هیچ عنوانی به طور کامل امکان پذیر نیست. ما از خیلی از روش های تقلب در بازی آگاه هستیم اما برطرف کردن بعضی از آن ها به زمان زیادی نیاز دارد که تیم ما در حال انجام این پروسه است.

در ضمن اگر تیم ما تقلبی را حتی از سوی کاربران موفق بازی مشاهده کند، بدون شک با کاربر خاطی برخورد کرده و او را به صورت دائم از انجام Quiz of Kings محروم خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی