ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات احتمالی هواوی میت 20؛ حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، شارژ بی سیم

پیش از این گفته شده بود سامسونگ قصد دارد با عرضه گلکسی نوت 9 تا اوایل شهریور ماه، گوی سبقت را از پرچمداران اپل و گوگل برباید و توجه مخاطبان را به موبایل فوق پیشرفته‌ی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

پیش از این گفته شده بود سامسونگ قصد دارد با عرضه گلکسی نوت 9 تا اوایل شهریور ماه، گوی سبقت را از پرچمداران اپل و گوگل برباید و توجه مخاطبان را به موبایل فوق پیشرفته‌ی خود جلب کند. حال به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای با این کار سعی کرده از حاشیه‌های عرضه‌ی پرچمداران هواوی نیز در امان بماند چرا که جدیداً ویژگی‌هایی از هواوی میت 20 نظیر اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر، شارژر وایرلس و اندروید P لو رفته که نشان می‌دهد این موبایل‌ روی کاغذ قادر خواهد بود توجه عده‌ای از خریداران را به خود جلب کند.

به نظر می رسد که چیپست کایرین ۹۸۰ به کار رفته در این موبایل تنها سورپرایز هواوی نیست و این کمپانی قصد دارد طی رویداد IFA سال ۲۰۱۸ میلادی، طرفدارانش را غافلگیر کند. بر اساس شایعات موجود احتمالاً تا پایان سه ماهه‌ سوم سال ۲۰۱۸ میلادی، سه امسارت فون با نام میت به عنوان پرچمداران هواوی معرفی خواهند شد؛ هواوی میت 20، هواوی میت 20 لایت و هواوی میت 20 پرو.

وبسایت XDA Developers ادعا می‌کند که هواوی میت 20 اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از چیپست کایرین ۹۸۰ استفاده می‌کند و هواوی قصد دارد ظرفیت باتری این پرچمدار را بالا برده و آن را به ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت برساند. این در حالی است که باتری هواوی میت 10 تنها ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشت.

علاوه بر این گفته شده که این پرچمدار از یک نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی بهره می‌برد. در حالی که در هواوی میت 20 پرو یک صفحه نمایش اولد ۶.۹ اینچی تعبیه شده است. همچنین گزارش شده که این مدل از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد اما هنوز مشخص نشده هواوی میت 20 معمولی نیز از این ویژگی برخودار است یا خیر.

از طرف دیگر هواوی میت 20 از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و احتمالاً به همین دلیل، بدنه‌ی پشتی آن شیشه‌ای خواهد بود. ضمن اینکه نسخه‌ای از این موبایل به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد اما هنوز خبری از تمامی نسخه‌های احتمالی منتشر نشده است.

در پایان باید گفت که به احتمال بسیار قوی، هواوی میت 20 به صورت پیش فرض با  سیستم‌عامل اندروید P عرضه خواهد شد و از نسخه 9.0 رابط کاربری اختصاصی هواوی، EMUI برخوردار خواهد بود که نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی 8.2 آن ارتقای چشمگیری را تجربه کرده است.

 

تماشا کنید: هوآوی میت ۱۰ می تواند هدایت یک پورشه را به طور کامل در دست بگیرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی