ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

۱۴۰ هزار نفر نسخه‌ی توسعه دهندگان اندروید پای را امتحان کرده‌اند

گوگل ساعاتی قبل به طور رسمی اعلام نمود که نسخه‌ی نهم سیستم عاملش، اندروید پای نام دارد و اکنون برای کاربران گوشی های سری پیکسل ارائه شده است. حال «دیو برک» معاون مهندسی اندروید متذکر شده که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

گوگل ساعاتی قبل به طور رسمی اعلام نمود که نسخه‌ی نهم سیستم عاملش، اندروید پای نام دارد و اکنون برای کاربران گوشی های سری پیکسل ارائه شده است. حال «دیو برک» معاون مهندسی اندروید متذکر شده که تا به حال بیش از ۱۴۰ هزار نفر یکی از نسخه‌های اندروید پای را امتحان کرده‌اند. او باور دارد این رقم برای کاربران نسخه‌ی بتای یک سیستم عامل عدد بسیار بزرگی است.

ساکنین مانتین ویو امسال سعی کردند که روی نسخه‌ی بتای اندروید پای به طور ویژه‌ای تمرکز کرده و آن را برای بسیاری از دیوایس ها بفرستند. این مسئله موجب شده که کاربران بسیار زیادی سراغ نسخه‌ی توسعه دهندگان اندروید پای بروند و آن را نصب کنند.

پیش از این گوگل نسخه‌ی بتای سیستم عامل‌هایش را تنها برای گجت‌های خود یعنی پیکسل و نکسوس می‌فرستاد اما امسال با هفت شرکت تولید کننده‌ی دیگر همکاری کرده و نسخه‌ی بتای خود را در دسترس کاربران گوشی‌های این هفت کمپانی قرار داده است. این شرکت‌ها شامل سونی، انسشیال، شیائومی، اوپو، وان پلاس، ویوو و نوکیا می‌شوند.

این مسئله بدین معنی خواهد بود که نسخه‌ی جدید اندروید نیز برای گوشی‌های هوشمند این هفت کمپانی زودتر فرستاده خو.اهد شد. بدین ترتیب پرچمداران سنوی اکسپریا XZ2، شیائومی  می میکس 2S، نوکیا 7 پلاس، اوپو R15 پرو، ویوو X21 و انسشیال PH‑1 زودتر از دیگر گوشی‌ها به اندروید پای مجهز خواهند شد.

نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید به همراه قابلیت‌های جدید زیادی عرضه شده  اما بسیاری از کاربران معتقدند ظاهر جدید به کار رفته برای این نسخه می‌تواند برگ برنده‌ی ساکنین مانتین وید باشد چرا که حالا با رنگ های بیشتری مواجه می شوید و منوها قدری زیباتر شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های جدید این سیستم عامل می‌توان به حالت تیره رسمی، پشتیبانی از بریدگی نمایشگر، ابزارهای کاربردی اسکرین شات، اندروید دشبورد، قابلیت قفل کردن برای امنیت بیشتر و ژست های حرکتی جدید اشاره کرد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو از بتای عمومی اندروید P

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی