ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

روی خشن لارا کرافت در تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider [تماشا کنید]

بازی Shadow of the Tomb Raider قرار است از جنبه های گوناگونی یک انقلاب برای سری توم ریدر محسوب شود. طی مدتی که از معرفی رسمی این عنوان می گذرد، سازندگان آن در اسکوئر انیکس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بازی Shadow of the Tomb Raider قرار است از جنبه های گوناگونی یک انقلاب برای سری توم ریدر محسوب شود. طی مدتی که از معرفی رسمی این عنوان می گذرد، سازندگان آن در اسکوئر انیکس روی این نکته تاکید داشته اند که توم ریدر جدید ترکیبی از المان هایی خواهد بود که در دو نسخه قبلی  و قسمت های کلاسیک این مجموعه با آن ها روبرو بودیم.

طی برنامه ای با نام PS Underground که دقایقی پیش در یوتوب منتشر شده، اطلاعات تازه ای از مبارزات Shadow of the Tomb Raider برای اولین بار بازگو می شوند. یکی از این موارد مهم مربوط به مدت زمانی که لارا زیر آب قادر به نفس کشیدن خواهد شد و شما مدت زمان بیشتری را نسبت به گذشته برای پیدا کردن گنجینه ها زیر آّ سپری خواهید کرد.

در ضمن مبارزات بازی هم نسبت به گذشته خشن تر شده اند و حال لارا برای بقا با بی رحمی بیشتری برای از بین بردن دشمنانش تلاش می کند.

همچنین نحوه تعین سختی در Shadow of the Tomb Raider هم شکل متفاوتی با دیگر عناوین مشابه دارد. شما می توانید تا میزان سختی بخش های مختلف را به صورت جداگانه ای تعریف کنید.

برای مثال با سخت تر کردن مبارزات و گان پلی می توانید خودتان را به سمت دقت بیشتر و مخفی کاری سوق دهید و یا حتی، دید مخصوص لارا نسبت به محیط را محدود کرده تا از قوه تخیل خودتان برای پیدا کردن راه های گوناگون و مکان های مناسب برای پنهان شدن استفاده کنید.

با توجه به آن که بخش زیادی از بازی در جنگل جریان دارد، ما با حیوانات بیشتر و صد البته خطرناک تری روبرو خواهیم بود که در انتهای ویدیو بالا، نبرد لارا با یکی از آن ها را می توانید مشاهده کنید.

پیش از این هم 15 دقیقه ابتدایی این بازی در فضای مجازی منتشر شده بود. بازی Shadow of the Tomb Raider که پایانی بر ریبوت مجموعه توم ریدر محسوب می شود، در تاریخ 23 شهریورماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی