ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۱۸
تکنولوژی

احتمال پشتیبانی آیفون های ۲۰۱۸ از قلم دیجیتال

تنها شرکتی که با موفقیت قلم دیجیتال را در کنار موبایل هایش به کار گرفته بدون تردید سامسونگ است، تا جایی که S Pen به بخشی جدایی ناپذیر از سری گلکسی نوت تبدیل شده است. حالا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۷

تنها شرکتی که با موفقیت قلم دیجیتال را در کنار موبایل هایش به کار گرفته بدون تردید سامسونگ است، تا جایی که S Pen به بخشی جدایی ناپذیر از سری گلکسی نوت تبدیل شده است. حالا به نظر می رسد که اپل هم به دنبال معرفی قابلیت مشابه در آیفون های ۲۰۱۸ است.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار TrendForce آیفون های ۱۰ و ۱۰ پلاس مجهز به نمایشگر اولد از قلم استایلوس پشتیبانی خواهند کرد. پیاده سازی این ایده در مدل ۵.۸ اینچی کمی جای بحث دارد اما سازگاری آن با آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی کاملا منطقی به نظر می رسد.

در سال ۲۰۱۶ هم شایعاتی در این رابطه منتشر شده بود و ممکن است این پیش بینی امسال هم درست از آب درنیاید، به ویژه با در نظر گرفتن این نکته که در گزارش مذکور به بازطراحی اپل پنسل یا توسعه مدل جدیدی از آن اشاره نشده و از نسخه فعلی این قلم به عنوان گزینه نهایی اپل برای آیفون های ۲۰۱۸ نام برده شده است. آیفون های ۲۰۱۸این در حالی است که اپل پنسل موجود بسیار بزرگ و شبیه یک خودکار معمولی است که استفاده از آن در کنار آیپد مشکلی ندارد اما همراه داشتن آن برای آیفون دست و پا گیر به نظر می رسد.

سامسونگ از سال ۲۰۱۱ و با معرفی اولین مدل از سری گلکسی نوت این مشکل را با تعبیه جای مخصوص قلم در موبایل حل کرده اما در پیش گرفتن این راهکار توسط اپل بسیار دور از ذهن است.

TrendForce در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که آیفون های ۲۰۱۸ با حافظه داخلی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی از خواهند رسید. بر این اساس قیمت پایه آیفون های ۹، ۱۰ و ۱۰ پلاس به ترتیب بین ۶۹۹ تا ۷۴۹، بین ۸۹۹ تا ۹۴۹ و زیر ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

 

تماشا کنید: کاور آهنربایی برای اپل پنسل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی