ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقه بین فرانسه و آرژانتین در تریلر جدید PES 2019 [تماشا کنید]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، تریلر جدید PES 2019 منتشر شده که مسابقه فوتبال بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را به نمایش می‌گذارد. با تماشای این ویدیو می‌توان فهمید که انیمیشن‌های حرکت بازیکنان در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، تریلر جدید PES 2019 منتشر شده که مسابقه فوتبال بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را به نمایش می‌گذارد.

با تماشای این ویدیو می‌توان فهمید که انیمیشن‌های حرکت بازیکنان در زمین نسبت به نسخه پیش تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده و جو ورزشگاه‌ و سر و صدای تماشاگران هم واقعی‌تر از گذشته شده است. در ضمن و طبق اعلام سازندگان بازی، قرار است آن‌ها پشتیبانی قدرتمندی از PES 2019 داشته باشند و حتی امکان اضافه شدن لیگ‌ها و بخش‌های جدیدی به بازی طی آپدیت‌های آتی بازی وجود خواهد داشت.

برای مثال، در همان آپدیت روز اول بازی محتویاتی همچون بازیکنان و استادیوم‌های جدید به PES 2019 اضافه خواهند شد. با توجه به این که استادیوم‌ها و مدل‌های صورت بازیکنان با استفاده از تکنولوژی جدیدی ساخته شده،‌ چهره این بازی به طور کل نسبت به نسخه‌های قبلی PES متفاوت خواهد بود.

در بخش چندنفره نیز شاهد نسخه‌های متفاوتی از فوتبالیست‌ها خواهیم بود. برای مثال در هنگام عرضه،‌ 2 دیوید بکام در PES 2019 در دسترس خواهد بود که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های متفاوتی داشته و شکل‌های گوناگونی هم خواهند داشت. البته شما در بخش myClub نمی‌توانید دو یا چند نمونه از یک بازی را در تیم خود داشته باشید و این مقدار به تنها یک نفر محدود شده است.

جدا از تریلر جدید PES 2019 روز گذشته کونامی اعلام کرد که قرارداد تازه‌ای را با باشگاه میلان به ثبت رسانده و روسونری با لباس و ورزشگاه رسمی خود در این بازی حضور خواهد داشت. برای اطلاع از سایر لیگ‌ها و تیم‌های لایسنس شده در PES 2019 می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

این بازی هفته آینده و در روز 6 شهریور برای پلی استیشن 4،‌ ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. تا آن زمان می‌توانید دمو رایگان PES 2019 که حجمی نزدیک به 5 گیگابایت دارد را روی همین پلتفرم‌های ذکر شده تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی