ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قرارداد همکاری کونامی با میلان برای حضور در PES 2019؛ خبری از لایسنس سری آ نیست

ساعاتی پیش، کونامی اعلام کرد که قرارداد همکاری جدیدی را با باشگاه آث میلان به ثبت رسانده و این عنوان با لباس و ورزشگاه رسمی خود در بازی PES 2019 حضور خواهد داشت. همچنین این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

ساعاتی پیش، کونامی اعلام کرد که قرارداد همکاری جدیدی را با باشگاه آث میلان به ثبت رسانده و این عنوان با لباس و ورزشگاه رسمی خود در بازی PES 2019 حضور خواهد داشت. همچنین این قرارداد شامل اسکن چهره بازیکنان میلان و حضور‌ آن‌ها با جزییات بالا در نسخه جدید سری PES می‌شود.

پیش از این، کونامی چنین قراردادی را در PES 2018 هم با سران میلان به امضا رسانده بود و حال و به لطف تکنولوژی اسکن سه بعدی استفاده شده در PES 2019، علاوه بر آن‌که سن سیرو به عنوان ورزشگاه رسمی دو باشگان میلان و اینتر با دقت بالایی در این بازی شبیه سازی می‌شود. ستارگان میلان نیز با استایلی طبیعی و شخصی سازی شده در PES 2019 حضور خواهند داشت.

میلان به همراه رقیب همشهری خود یعنی اینتر هم‌اکنون در دمو رایگان PES 2019 قابل بازی هستند. این دمو روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی با حجمی نزدیک به 4 گیگابایت قابل دریافت است.

لازم به ذکر است که با وجود حضور رسمی تیم‌های میلانی در PES 2019،‌ به نظر نمی‌رسد که کونامی موفق به لایسنس کردن سری آ ایتالیا در این بازی شده باشد. بعد از آن که این کمپانی اعلام کرد که حق استفاده از لیگ قهرمانان اروپا را برای نسخه های بعدی سری PES از دست داده،‌ 11 لیگ جدید به PES 2019 اضافه شدند تا چنین کمبودی تا حدی پوشش پیدا کند.

زمان زیادی به انتشار PES 2019 نمانده و این بازی در تاریخ 6 شهریورماه برای پلی استیشن 4،‌ ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. آن‌طور که از دمو رایگان بازی پیداست، هسته گیم پلی نسخه پیش در این قسمت هم ثابت مانده و چندین المان جدید برای واقع‌گرایانه‌تر شدن به PES 2019 اضافه شده اند.

در نهایت برای اطلاع پیدا کردن از تمام جزییات منتشر شده در رابطه با بازی PES 2019 می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی