ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیراندازی در تورنمنت بازی Madden NFL سه کشته به جای گذاشت

امروز و در جریان تورنمنت بازی Madden NFL 19 در شهر جکسونویل فلوریدا، ناگهان فردی مسلح شروع به تیراندازی کرد. این حادثه باعث کشته و زخمی شدن چندین نفر شد. در جریان کنفرانس خبری، مایک ویلیامز، ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۰

امروز و در جریان تورنمنت بازی Madden NFL 19 در شهر جکسونویل فلوریدا، ناگهان فردی مسلح شروع به تیراندازی کرد. این حادثه باعث کشته و زخمی شدن چندین نفر شد.

در جریان کنفرانس خبری، مایک ویلیامز، کلانتر شهر جکسونویل جزئیات بیشتری را از حادثه تیراندازی به اشتراک گذاشت. طبق صحبت‌های او، پس از تماسی که در ساعت 1:34 بعد از ظهر با مرکز 911 گرفته شد، نیروهای پلیس به سرعت به سمت محل حادثه، یعنی رستوران Chicago Pizza حرکت کردند. مدتی پس از اینکه نیروهای پلیس به محل رسیدند، آن منطقه به‌طور کامل تحت کنترل قرار گرفت و نیروهای ویژه و تیم خنثی سازی بمب نیز مدت کوتاهی بعد از راه رسیدند.

تعداد کشته‌ها مجموعاً به 3 نفر می‌رسد که یکی از آن‌ها مظنون این حادثه بوده است. ویلیامز در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد مظنون این حادثه فردی سفید پوست و 24 ساله از بالتی‌مور است که پس از تیراندازی در محل برگزاری تورنمنت، اقدام به خودکشی کرد. او همچنین تاکید کرد تحقیقات بیشتر هم اکنون در حال انجام است اما به احتمال بسیار باخت و حذف او از مسابقات دلیل این تیراندازی بوده است.

تیراندازی در فلوریدا

ویلیامز تایید کرد فرد مظنون با یک اسلحه کلت اقدام به اتیراندازی کرده است. همچنین نیروهای پلیس توانستند خودروی او را در اطراف محل حادثه پیدا کنند که با توجه به وسایل داخل آن، احتمالاً مظنون در یک هتل اقامت داشته است. ویلیامز همچنین از مردم درخواست کرد تا اگر چیزی در این رابطه می‌دانند حتما پلیس را در جریان بگذارند.

علاوه بر کشته‌ها، نیروهای امنیتی و کمک رسانی 9 مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند. از این تعداد، 7 نفر بر اثر شلیک گلوله و 2 فرد دیگر نیز در هنگام فرار از رستوران مصدوم شدند. 2 مصدوم دیگر نیز خودشان به بیمارستان مراجعه کردند. این‌طور که به نظر می‌رسد، تمامی مصدومین در شرایط خوبی قرار دارند. همچنین ویلیامز در پایان گفت احتمال دارد تا در ساعات آینده تعداد مصدومین افزایش یابد، زیرا ممکن است مصدومین بیشتری شناسایی شوند.

شرکت الکترونیک آرتز که برگزارکننده این مسابقات است، با محکوم کردن این اتفاق، آن را اقدامی «خشن و غیر عقلانی» دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۵ شهریور ۱۳۹۷

    اینم غربتون

مطالب پیشنهادی