ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حافظه SSD X5
تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از حافظه SSD پرتابل سازگار با تاندربولت ۳

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل با سایز کوچک و سرعت خیره کننده رونمایی کرده که قابلیت پشتیبانی از تاندربولت ۳ را دارد. این محصول که X5 نام دارد، با ابعادی برابر با ۱۱۹ در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل با سایز کوچک و سرعت خیره کننده رونمایی کرده که قابلیت پشتیبانی از تاندربولت ۳ را دارد.

این محصول که X5 نام دارد، با ابعادی برابر با ۱۱۹ در ۶۲ در ۱۹.۷ میلی متر از اغلب موبایل های پرچمدار کوچکتر و در عین حال قطورتر است. سرعت خواندن داده ها در این حافظه مبتنی بر NVMe به لطف پنهای باند ۴۰ گیگابیت بر ثانیه تا ۲.۸ گیگابایت بر ثانیه افزایش یافته که ۵.۲ برابر اغلب SSDهای مبتنی بر ساتا و ۲۵.۵ برابر هارد درایو های اکسترنال است. حافظه SSD X5

رندر سه بعدی بلادرنگ، ویرایش ویدئوهای 4K و فایل های RAW با رزولوشن بالا از کاربردهای اولیه این حافظه است. علاوه بر این سرعت بالای انتقال داده ها امکان جابه جایی یک فایل ۲۰ گیگابایتی در ۱۲ ثانیه را میسر می کند اما از آنجا که حافظه SSD X5 تنها از تاندربولت ۳ پشتیبانی می کند، لپ تاپ های محدود به درگاه USB با آن سازگاری ندارند.

بدنه فلزی حافظه SSD X5 آن را در برابر سقوط از ارتفاع ۲ متری مقاوم ساخته است

فناوری محافظ حرارتی پویا (DTG) و هیت سینک در برابر افزایش حرارت از X5 محافظت کرده و دمای عملیاتی بهینه را فراهم می کنند. نرم افزار SSD پرتابل سامسونگ بر پایه رمزنگاری داده سخت افزاری AES 256bit هم تامین امنیت داده ها را تسهیل می کنند.حافظه SSD X5بدنه فلزی و مقاوم در برابر ضربه حافظه SSD X5 آن را در برابر سقوط از ارتفاع ۲ متری آسیب ناپذیر کرده است. سامسونگ برای افزایش جلوه های ظاهری سطح بالایی بدنه را به صورت صیقل خورده طراحی کرده اما سطح پایینی آن شیارهایی دارد که مانع از لغزش گجت در دست کاربر می شود.

محصول جدید سامسونگ از دوشنبه هفته آینده در سه مدل با ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایتی عرضه می شود که به ترتیب ۴۰۰، ۷۰۰ و ۱۴۰۰ دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی