ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ ایسر سوئیفت 7 معرفی شد؛ باریک ترین لپتاپ جهان

گذشته از رونمایی از چند گجت گیمینگ و واقعیت مجازی در نمایشگاه IFA 2018، کمپانی ایسر در کنفرانس خبری خود نشان داد که می خواهد کامپیوترهایی بسیار سبک وزن و بسیار باریک بسازد. در همین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

گذشته از رونمایی از چند گجت گیمینگ و واقعیت مجازی در نمایشگاه IFA 2018، کمپانی ایسر در کنفرانس خبری خود نشان داد که می خواهد کامپیوترهایی بسیار سبک وزن و بسیار باریک بسازد. در همین راستا، ایسر بالاخره از لپتاپ سوئیفت 7 رونمایی کرد که ادعا می شود باریک ترین لپتاپ جهان است.

ایسر سوئیفت 7 با وزنی کمتر از 1 کیلوگرم نه تنها به شکل خارق العاده ای سبک است، بلکه قطر بسیار کمی نیز دارد که به 1 سانتی متر نمی رسد. گفتنی است که با حاشیه هایی بسیار باریک در طرفین، نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه 92 درصد است.

ایسر سوئیفت 7

برای مقایسه، لپتاپ هواوی MateBook X Pro نسبت نمایشگر به بدنه ای معادل 91 درصد دارد که با پنهان کردن وبکم در کیبورد میسر شده است. هنوز مشخص نیست که ایسر سوئیفت 7 چطور چالش وبکم را حل کرده و آیا اصلاً به دوربینی مجهز شده است یا خیر. ایسر ضمناً می گوید که کاهش سایز سوئیفت 7 با استفاده از موادی مانند منیزیم و لیتیوم امکان پذیر بوده است؛ هرچند که توضیح بیشتری در این باره ارائه نکرده.

اما با ظاهر جمع و جور و اسباب بازی گونه سوئیفت 7 به اشتباه نیفتید؛ این لپتاپ کماکان دیوایسی قدرتمند است که نمایشگر 14 اینچی و نسل هشتم پردازنده های Core i7 اینتل را در خود جای داده است؛ سایر مشخصات سخت افزاری دستگاه هم در کنفرانس ایسر اعلام نشدند و احتمالاً باید مدتی دیگر منتظر بمانیم.

در نهایت باید افزود که علاوه بر سوئیفت 7، ایسر در کنفرانس خود از پی سی های دیگری در سه خانواده سوئیفت، اسپایر و اسپین رونمایی کرده است. هدست واقعیت ترکیبی OJO 500 با طراحی ماژولار و لپتاپ گیمینگ Predator Triton هم از دیگر ارمغان های ایسر برای IFA 2018 بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پروفسور قنبری
    پروفسور قنبری | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    ایسر برند درجه یکی هستش.من کارم فروش و تعمیر لپ هستش و لپ تاپ های ایسر کمترین خراب شدگی رو دارن.
    خودم یه ایسر s7 دارم ک خیلی راضیم.این دستگاه هم مطمئنم بی نظیر و تک هست.حیف ک نه به موقع به دستمون میرسه و نه دیگه پولمون بهش میرسه

مطالب پیشنهادی