ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A
تکنولوژی

سامسونگ فناوری های جدید را به جای پرچمدارها به میان رده ها می آورد

کمپانی سامسونگ از این پس به جای معرفی فناوری ها و قابلیت های جدید در موبایل های پرچمدار، ابتدا آنها را به میان رده ها خواهد آورد. «دی جی کوه»، مدیرعامل سامسونگ موبایل در گفتگو ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

کمپانی سامسونگ از این پس به جای معرفی فناوری ها و قابلیت های جدید در موبایل های پرچمدار، ابتدا آنها را به میان رده ها خواهد آورد.

«دی جی کوه»، مدیرعامل سامسونگ موبایل در گفتگو با CNBC از برنامه ریزی برای تغییر و تحول در استراتژی گوشی های میان رده خبر داده که هدف از آن جذب تعداد بیشتری از مشتریان جوان است.

گلکسی A
دی جی کوه

بر این اساس کمپانی کره ای به جای معرفی فناوری های جدید در پرچمدارهای سری گلکسی نوت و S، این قابلیت ها را ابتدا به مدل های ارزانتر خانواده گلکسی A خواهند آورد.

یکی از دلایل اصلی سامسونگ برای پیاده سازی این تغییرات کاهش فروش جهانی موبایل های هوشمند است که این کمپانی را هم تحت فشار قرار داده است. میزان فروش در این بخش طی سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۲۰ درصدی مواجه شده که به گفته مسئولان کره ای دلیل آن احتمال به استقبال کمتر از حد انتظار خریداران از گلکسی اس ۹ بازمی گردد. گلکسی نوت ۹ به عنوان دیگر پرچمدار این کمپانی هم اخیرا معرفی شده و هنوز نمی توان به میزان استقبال بازار از آن پی برد.

از سوی دیگر رقبای چینی سامسونگ از جمله هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو در سال های اخیر گوشی های پیشرفته ای را با قیمت پایین عرضه کرده اند که به افزایش سهم آنها از بازار موبایل منجر شده تا جایی که هواوی اپل را از جایگاه دوم به زیر کشیده است.

علی رغم کاهش جهانی فروش موبایل، بازارهای نوظهوری مثل هند و دیگر کشورهای پرجمعیت جنوب شرقی آسیا در حال رشد هستند؛ با این حال خریداران این بازارها به موبایل های قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه علاقه دارند و همین امر باعث تحول در میان رده های گلکسی A خواهد شد.

دی جی کو تایید کرده که برای حضور پررنگ در میان خریداران جوانتر تغییراتی اساسی را در بخش های تحقیق و توسعه و برنامه ریزی محصول سامسونگ صورت داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Matelf
    Matelf | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    سامسونگ هیچ وقت گوشی های میان ردش مقرون به صرفه نبوده و بیشتر دنبال سود بوده... امیدوارم مثل شیائومی و هواوی حاشیه سودشو کمتر کنه و در حد قیمت گوشی تولید کنه

مطالب پیشنهادی