ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بتلفیلد ۵
ویجیاتو - بازی

انتشار اطلاعات جدید از مد بتل رویال و بخش داستانی بتلفیلد 5 [تماشا کنید]

استودیو دایس به‌ تازگی تریلر جدیدی را از بازی بتلفیلد 5 منتشر کرده است که اطلاعات بسیاری از محتویات بازی به اشتراک می‌گذارد. در این تریلر همچنین شاهد انتشار اولین جزئیات از حالت رویال بازی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

استودیو دایس به‌ تازگی تریلر جدیدی را از بازی بتلفیلد 5 منتشر کرده است که اطلاعات بسیاری از محتویات بازی به اشتراک می‌گذارد. در این تریلر همچنین شاهد انتشار اولین جزئیات از حالت رویال بازی نیز هستیم.

با توجه به تریلر منتشر شده، حالت بتل رویال بازی بتلفیلد 5 تحت عنوان «فایراستورم» (Firestorm) شناخته خواهد شد و کاربران نیز در قالب 16 جوخه‌ 4 نفره (مجموعاً 64 کاربر در یک رقابت) به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. از ویژگی‌های حالت بتل رویال می‌توان به تخریب پذیری فوق العاده محیط اطراف کاربر، حضور وسایل نقلیه از جمله‌ تانک‌ها و المان‌های سند باکسی اشاره کرد که پیش از این در سری بازی‌های بتلفلید شاهد آن‌ها بوده‌ایم. دایس همچنین در این تریلر تایید کرد نقشه‌ی حالت بتل رویال، بزرگ‌ترین نقشه‌ای خواهد بود که این سری بازی‌ها تاکنون به خود دیده است.

در بخش‌های دیگر تریلر جدید بتلفیلد 5 شاهد نمایش‌هایی از مدهای بخش چندنفره هستیم که تعدادشان به 8 عدد می‌رسد. دایس در این تریلر نیم نگاهی نیز به بخش داستانی بازی، یعنی The War Stories داشته است. این بخش شامل 4 داستان مستقل با نام‌های Nordlys ،Tirailleur ،Under No Flag و A Prologue می‌شود که پنجمین اپیزود آن با نام The Last Tiger یکی از محتویات پس از انتشار خواهد بود.

هر چند استودیو سازنده بتلفیلد 5 به تعداد نقشه‌های این عنوان در زمان عرضه هیچ اشاره‌ای نکرد اما وعده داد 8 نقشه‌ی بازی حال و هوایی «کاملاً جدید» خواهد داشت.

در چند وقت اخیر شاهد انتشار اخبار ناامید کننده‌ای پیرامون بتلفلید 5 بوده‌ایم. نخست متوجه شدیم حالت بتل رویال و قابلیت شخصی سازی وسایل نقلیه در زمان عرضه در دسترس نخواهند بود. پس از آن مشخص شد حالت کوآپ جدید بازی، یعنی Combined Arms نیز مدتی پس از عرضه به بازی اضافه خواهد شد.

بازی بتلفیلد 5 قرار بود در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود اما چندی پیش اعلام شد این بازی با تاخیر منتشر می‌شود. با توجه به جدیدترین بیانیه‌ی رسمی الکترونیک آرتز در این باره، طرفداران می‌توانند منتظر انتشار بازی در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) باشند. همچنین باید اضافه کرد که نسخه بتای بازی هم اکنون منتشر شده است و فردا در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی