ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه بخش Blackout بلک آپس 4 معرفی شد؛ کال او دیوتی با چاشنی بتل رویال

همان‌طور که استودیو سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4 یعنی Treyarch قول داده بود، سرانجام نقشه حالت Blackout این بازی که محلی برای انجام نبردهای بتل رویال است، رسما معرفی شد. با توجه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

همان‌طور که استودیو سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4 یعنی Treyarch قول داده بود، سرانجام نقشه حالت Blackout این بازی که محلی برای انجام نبردهای بتل رویال است، رسما معرفی شد.

با توجه به تصویری که از سمت سازندگان بازی منتشر شده، این نقشه از ۵ منطقه متفاوت بهره خواهد برد که در آن 80 نفر به صورت همزمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. این قسمت‌های مختلف شامل مناطق جنگلی، بیابانی و شهری و حتی خط ساحلی می‌شوند.

یکیاز نکات جالب در رابطه با نقشه به ساختمان‌هایی سمت راست برمی‌گردد که زرد رنگ هستند. هنوز مشخص نیست که این ساختمان‌ها دقیقا چه کاربردی دارند اما احتمال می‌رود که تعدادی وسیله نقلیه در آن‌جا برای استفاده بازیکنان در دسترس خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4

همان‌طور که در تصویر یمی‌بینید، با نقشه بزرگی طرف هستیم که به راحتی می‌توان آن را بزرگترین مپ در تاریخ کال او دیوتی نام داد. البته این نقشه بدون تغییر نخواهد ماند و Treyarch قصد دارد با عرضه به‌روزرسانی‌های متعدد آن را تغییر داده و به صورت مداوم محتوای جدیدی را به بازی اضافه کند.

اکتیویژن و Treyarch امسال به طور ویژه‌ای روی بخش چندنفره کال او دیوتی جدید مانور داده‌اند. مطابق شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، اضافه شدن بخش بتل رویال و Blackout به بازی آنقدر اهمیت داشته که سازندگان به خاطرش کار ساخت بخش داستانی را در میانه راه رها کرده‌اند. با این وجود تا امروز واکنش‌ها نسبت به بلک آپس 4 اغلب مثبت بوده و پیش بینی می‌شود که این بازی بتلفیلد 5 که به تازگی زمان عرضه آن با تاخیر همراه شده را به راحتی کنار بزند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. البته قبل از عرضه، در انتهای شهریور می‌توانید به نسخه بتای بخش Blackout دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی