ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با انتشار تیزری از موبایل نوکیا X7، به رونمایی رسمی دستگاه نزدیک تر شدیم

کمپانی HMD Global اخیراً تصویر تیزری مربوط به یکی از موبایل های جدیدش را در تایوان منتشر کرده است. در این تیزر اشاره ای مستقیم به نام دستگاه نمی شود، اما تصویری از خود دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کمپانی HMD Global اخیراً تصویر تیزری مربوط به یکی از موبایل های جدیدش را در تایوان منتشر کرده است. در این تیزر اشاره ای مستقیم به نام دستگاه نمی شود، اما تصویری از خود دستگاه را می توان مشاهده کرد. اگرچه تشخیص دستگاه با این تصویر کار آسانی نیست، برخی گمان می کنند که تیزر HMD به موبایل نوکیا X7 ارتباط دارد.

موبایل های نوکیا X5 و نوکیا X6 که طی ماه های اخیر روانه بازار شدند، نمایشگری مجهز به بریدگی در بخش بالایی دارند. هنوز نمی توان با قطعیت تایید کرد که موبایل جدید نوکیا هم بریدگی دارد یا خیر، اما اگر داشته باشد به احتمال فراوان نوکیا X7 است.

تصویر تیزر موبایل نوکیا X7

در چند وقت اخیر هیچ شایعه ای منتشر نشده که مشخصات سخت افزاری نوکیا X7 را فاش کند اما بنابر گزارشی که در ماه ژوئن منتشر شد، این موبایل با نام رمز «فینیکس» در حال ساخت است و از چیپست اسنپدراگون 710 به عنوان قلب تپنده بهره می گیرد. ضمناً قبلاً تصویری از پنل جلویی دستگاه هم در وب سایت چینی Weibo منتشر شده بود که نشان می داد این موبایل، بریدگی عریض تری نسبت به مدل های قبلی دارد. نوکیا X7 احتمالاً در دو مدل با حافظه های رم 4 و 6 گیگابایتی از راه برسد و انتظار می رود کیفیت ساخت به مراتب بالاتری نسبت به نوکیا X6 و نوکیا X5 داشته باشد.

اگرچه نوکیا X7 می تواند موبایلی قابل قبول از سوی HMD Global باشد، طرفداران نوکیا هم اکنون بیشتر از هر چیز دیگر منتظر رونمایی از موبایل نوکیا 9 هستند که 5 دوربین اصلی دارد. اخیراً تصویری از این موبایل افشا شد که تجهیزش به چنین دوربینی را تایید می کرد اما فعلاً هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات سخت افزاری یا تاریخ رونمایی احتمالی از آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • resool Tm
    resool Tm | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    کاش نوکیا دوباره یه گوشی مثل نوکیا e6 تولید کنه

مطالب پیشنهادی