ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش تصویری دیجیاتو از اختتامیه چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی

روز گذشته چهارمین دوره لیگ‌ بازی‌های ویدیویی پس از ۱۰ روز رقابت به پایان رسید و بهترین‌های ایران در رشته‌های فیفا، PES 2018 و کوییز آف کینگز مشخص شدند. در ادامه از قاب دوربین نگاهی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

روز گذشته چهارمین دوره لیگ‌ بازی‌های ویدیویی پس از ۱۰ روز رقابت به پایان رسید و بهترین‌های ایران در رشته‌های فیفا، PES 2018 و کوییز آف کینگز مشخص شدند.

در ادامه از قاب دوربین نگاهی خواهیم داشت به آن‌چه که طی این اختتامیه گذشت.

چه کسی می‌ک
چه کسی می‌گوید ورزش‌های الکترونیک مصدومیت ندارند؟ نیما صادقی در بازی نیمه نهایی از شدت هیجان از جای خود پرید و خودش را مصدوم کرد. او با مصدومیت از ناحیه زانو پا به میدان نبرد نهایی گذاشت و محمد کمالی رقیب مسابقه فینال و رفیق‌اش دوشادوش او به استیج آمدند.
علی‌رغم مصدومیت بی ربط نیما صادقی از ناحیه پا، او محمد کمالی را شکست داد و قهرمان رشته فیفا IGL 2018 شد. جالب اینکه محمد نیز هم‌تیمی او بود و مسابقه فینال با هر نتیجه‌ای یک پیروز مشخص داشت.
بیشترین جایزه این لیگ به برندگان کوییز آف کینگز اختصاص داشت. جایزه نفر اول ۲۵ میلیون تومان بود که این جایزه به مهرشاد افراسیابی رسید و نفر دوم هم قرار بود ۱۰ میلیون تومان با خود به خانه ببرد اما به خاطر شرایط مسابقه و اعتراض به جای شهاب محتشمیان، او هم یک جایزه ۲۵ میلیون تومانی دریافت کرد.
برای این که مسابقات کوییز اف کینگز نیاز به تمرکز بازیکنان داشت، جو محیط هنگام برگزاری فینال این بازی ساکت بود. مجری مراسم از حاضرین درخواست می‌کرد پاسخ صحیح را فریاد نزنند تا مسابقه در اوج برابری و مساوات برگزار شود.
جدال اهواز و تهران در فینال PES 2018 را اهواز برد.
کریمی قدوسی با صدا و سیما هم مصاحبه کرد اما حسابی از دست این سازمان گله داشت. گویا عوامل شبکه سه وعده داده بودند ۳۰ دقیقه از مراسم فینال فیفا و کوییز آف کینگز به صورت زنده پخش شود اما مدت زمان کمتری در اختیار آن‌ها قرار گرفته و نوبت به بازی ایرانی کوییز آف کینگز که رسیده، پخش زنده متوقف شده است.
گزارشگر بازی‌ها در گذشته هم بازیکن حرفه‌ای فیفا بوده و این را می‌شد از گزارشگری حرفه‌ای و هیجان‌انگیزش متوجه شد.
کریمی قدوسی گفت که بنیاد ملی بازی‌ها وظیفه خود در حمایت از بازی‌های ایرانی را در لیگ امسال به جای آورده و در صدد کمک بیشتر به بازی‌سازان است. او وعده داد به نحوی کم لطفی صدا و سیما به بازی کوییز آف کینگز را جبران کند.
فضای محیطی اطراف برج میلاد تهران که محل برگزاری اختتامیه بود،‌ جو شلوغ و پر هیجانی داشت و جدا از حضور هواداران تیم‌های فینالیست، خانواده‌های متعددی هم برای مشاهده مسابقات در محل برگزاری اختتامیه حضور داشتند.   
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی