ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل پشتیبانی از اپلیکیشن Inbox را متوقف خواهد کرد

اگر با تلفن هوشمندتان به مدیریت ایمیل ها می پردازید، حتماً نام اپلیکیشن «Inbox» گوگل را شنیده اید؛ نرم افزاری که شرکت ساکن مانتین ویو چهار سال پیش به عنوان مکملی برای Gmail منتشر کرد. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اگر با تلفن هوشمندتان به مدیریت ایمیل ها می پردازید، حتماً نام اپلیکیشن «Inbox» گوگل را شنیده اید؛ نرم افزاری که شرکت ساکن مانتین ویو چهار سال پیش به عنوان مکملی برای Gmail منتشر کرد.

حالا گوگل خبر می دهد که اپلیکیشن مورد بحث به پایان عمر خود رسیده و در آینده از دسترس کاربران خارج خواهد شد. البته تاریخی که برای حذف نرم افزار اینباکس از سرویس گوگل در نظر گرفته شده، ماه مارس سال 2019 (اسفند امسال) بوده و کاربران اپ مذکور تا آن زمان می توانند به استفاده از امکانات Inbox ادامه دهند.

Inbox آزمایشگاه قابلیت های جدیدی بود که بعداً به نرم افزار Gmail راه پیدا می کردند

اپلیکیشن اینباکس ایده های جالب و کاربردی زیادی را به دنیای ایمیل آورد و به نوعی آزمایشگاه قابلیت های جدیدی بود که بعداً به نرم افزار Gmail راه پیدا می کردند. از جمله کارکردهای جالب Inbox قابلیت Snoozing برای ایمیل هاست که عملکردی مشابه «چرت زدن» در ساعت را داشته و پس از چند دقیقه دوباره مشاهده ایمیل دریافتی جدید را به کاربر یادآوری می کند.

Inbox

ویژگی Bundling هم از جمله قابلیت های کاربردی اینباکس است که ایمیل های مشابه را در یک گروه دسته بندی کرده و دسترسی به آنها را برای کاربر آسان می کند. چنین کاربردهایی باعث شد اپلیکیشن Inbox در میان کاربران به محبوبیت برسد و به آنها اجازه دهد از طریق یک نرم افزار رسمی، بسیاری از عملکردهای آزمایشی را در اختیار داشته باشند.

با این حال به دلیل وجود نرم افزار Gmail و کاهش دوباره کاری، گوگل اظهار داشته که تمام قابلیت های کلیدی Inbox را به جیمیل می آورد و سپس پشتیبانی از اینباکس را متوقف خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اعضای تیم توسعه Inbox که پیش از این نیز همکاری تنگاتنگی با تیم Gmail داشتند، به این گروه ملحق شده و فعالیت خود را در چارچوب نرم افزار اصلی ایمیل گوگل ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    ای بابا اینباکس خیلی بهتر از جیمیله ? امروزم یه اپدیت داد یعنی کلا دیگه تعطیل؟ جیمیل خیلی شلوغ و دست و پا گیره

  • aqamorisny
    aqamorisny | ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    من برای مدیریت ایمیل‌ها از اپلیکیشن اُپن سُرس کا ۹ استفاده می‌کنم ؛ پیشنهاد می‌کنم شمام استفاده کنین ׃
    K-9 Mail

مطالب پیشنهادی