ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استقبال کاربران از iOS 12 کمتر از گذشته بوده است

چند روز پیش اپل نسخه عمومی iOS 12 را در دسترس کاربران قرار داد و حالا داده‌های جمع آوری شده از سوی کمپانی Mixpanel نشان می‌دهند که ۴۸ ساعت بعد از عرضه این نسخه، حدود ۱۰ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

چند روز پیش اپل نسخه عمومی iOS 12 را در دسترس کاربران قرار داد و حالا داده‌های جمع آوری شده از سوی کمپانی Mixpanel نشان می‌دهند که ۴۸ ساعت بعد از عرضه این نسخه، حدود ۱۰ درصد از دارندگان آی‌دیوایس‌ها به سیستم عامل جدید اپل کوچ کرده‌اند. نسبت به اندروید رقم بدی نیست.

اندروید ۸ یا همان اوریو سال پیش انتشار یافت و آخرین آمارها خبر از این می‌دهند که تنها ۱۰.۴ درصد از گوشی‌های اندرویدی بازار به این سیستم عامل مجهز شده‌اند. اپل در همین مدت زمان کوتاه گوی رقابت را از رقیبش ربوده اما وقتی که مقایسه iOS با خودش به میان می‌آید، همه چیز تغییر می‌کند.

در سال ۲۰۱۶ و ۴۸ ساعت بعد از عرضه iOS 10 نزدیک به ۲۰.۲۰ درصد از کاربران آی‌دیوایس‌ها این سیستم عامل را روی دستگاه‌هایشان نصب کردند.iOS 11 با استقبال کمتری مواجه شد و در دو روز نخست انتشار خود توانست ۱۵.۹۱ از بازار سیستم عامل اپل را به خود اختصاص دهد. حالا هم این داستان کاهش استقبال با iOS 12 ادامه پیدا کرده است.

با وجود اینکه iOS 12 ویژگی‌های مختلفی را به سیستم عامل اضافه کرده و حتی توانسته سرعت گوشی‌های قدیمی‌تر همانند iPhone 5s را افزایش دهد اما به نظر می‌رسد که استقبال کمتر مخاطبین از iOS 12 به اشکالات iOS 11 برمی‌گردد. نسخه عمومی iOS 11 باگ‌های زیادی داشت و با انتقادات مختلفی مواجه شد.

اگرچه نسخه اولیه iOS 12 آپدیت پایدارتری نسبت به گذشته به شمار می‌رود اما انگار مشکلات iOS 11 کاربران را بی اعتمادتر کرده و آن‌ها منتظر بروزرسانی‌های بعدی هستند. بد نیست بدانید اپل روز گذشته بتای توسعه‌دهندگان iOS 12.1 را منتشر کرد و بزرگترین تغییری که در این نسخه آزمایشی اعمال شده، حضور ویژگی Group FaceTime است.

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ghost
    Ghost | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    چون انقد ۱۱ افتضاح و بد ریخت بود. الان ۱۲ هم همونه

مطالب پیشنهادی