ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به نمرات فیفا 19؛ مهم‌ترین بازی ورزشی سال در راه است

سری فیفا در چند سال اخیر به یکی از مهم‌ترین نام‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده و هر کدام از نسخه‌های اخیر این مجموعه رکورد تازه‌ای را در زمینه میزان فروش و جذب مخاطب ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

سری فیفا در چند سال اخیر به یکی از مهم‌ترین نام‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده و هر کدام از نسخه‌های اخیر این مجموعه رکورد تازه‌ای را در زمینه میزان فروش و جذب مخاطب ثبت می‌کنند. حال که نمرات فیفا 19 به عنوان جدیدترین نسخه از این سری منتشر شده، به نظر می‌رسد که این روند مثبت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

در حال حاظر میانگین نمرات این بازی از بین 25 نقد که این تعداد شامل 23 نقد مثبت و 2 نقد متوسط می‌شود، 84 از 100 است. در حال حاضر فیفا 19 نمره کاملی ندارد اما بالاترین نمره این بازی متعلق به نقد سایت God is Geek با نمره 95 از 100 می‌شود.

منتقد این وب سایت معتبر اضافه شدن حالت Timed finishers را ستوده و آن را المانی برای تغییر حس و حال بازی نسبت به فیفا 18 می‌داند. همچنین به عقیده او قسمت داستانی فیفا یعنی Journey در سومین ایستگاه خود به پختگی رسیده و کاربر را تا انتها سرگرم نگه‌خواهد داشت.

سایت Gamesradar نیز با دادن نمره 90 از 100 فیفا 19 را یکی از بهترین‌ نسخه‌های این فرنچایز می‌داند. در نقد این سایت اشاره شده که بازی در داخل زمین تغییرات زیادی را نسبت به نسخه‌های پیشین تجربه کرده که اکثر آن‌ها مثبت بوده‌اند. البته بن ویلسون در نقد خود کمی از فیزیک جدید بازیکنان و هوش مصنوعی بازی در بعضی از لحظات ایراد گرفته است.

نمرات فیفا 19
نمرات فیفا 19 حاکی از پیشرفت‌های بخش داستانی این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین هستند.

منتقد سایت PlayStation Life Style نیز دیگر فردی است که نمره 90 از 100 را برای فیفا 19 در نظر گرفته. در نقد این وب سایت آمده که گیم‌پلی بازی همانند همیشه از عمق بالایی برخوردار است و جلوه‌های گرافیکی نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند اما عدم تاثیر انتخاب بازیکنان در بخش Journey  و مشکلات پابرجا سیستم‌های دفاعی از قسمت قبل باعث شده تا فیفا جدید هنوز جای کار داشته باشد.

سایت IGN هم با در نظر گرفتن نمره 82 از 100 برای بازی، فیفا 19 را یکی از سرگرم‌کننده‌ترین نسخه‌های این فرنچایز می‌داند. منتقد این سایت بر این باور است که اضافه شدن بخش فانتزی به حالت Kick-Off باعث شده تا این قسمت پس از مدت‌ها حس و حال متفاوتی داشته باشد. البته دست نخوردن قسمت‌های پرطرفدار مثل پرو کلاب و مربیگری مهم‌ترین گله‌های ای‌جی‌ان از فیفای جدید هستند.

سایت یورو گیمر که با توجه به سیاست‌های جدید خود دیگر به بازی‌ها نمره نمی‌دهد، جایی در میانگین نمرات فیفا 19 ندارد. این سایت فیفا 19 را یک بازی فوق‌العاده می‌داند که از مشکلات بخش آلتیمیت تیم خودش تا حدی آسیب می‌بیند. در بررسی فیفا 19 یورو گیمر آمده که مسابقات این عنوان بیشتر از همیشه هالیوودی شده‌اند و شما می‌توانید از طریق راه‌های عجیب و غریبی گل‌های زیادی را به ثمر برسانید. البته این مورد به عنوان یک امتیاز منفی برای فیفا جدید در نظرگرفته نشده و به روح «فوتبال پلی استیشنی» بازی برمی‌گردد.

Digital Trends در بین همه سایت‌ها، با دادن امتیاز 70 از 100 کمترین نمره را به فیفا 19 داده. در نقد این سایت آمده که بخش‌های جدیدی که به بازی اضافه‌ شده‌اند آنقدرها هم خوب از آب در نیامده‌اند و عدم اعمال تغییر در بخش مربیگری نیز ناراحت کننده است. البته Digital Trends هم باور دارد که جدیدترین نسخه از فیفا در داخل زمین، جلوه‌های گرافیکی و التیمیت تیم همچنان خوش درخشیده است.

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اگر تا کنون موفق به تجربه دموی رایگان این بازی شده اید، دیدگاه خود در رابطه با تغییرات گیم‌پلی بازی را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    فقط pes

مطالب پیشنهادی