ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید هیتمن 2 منتشر شد؛ سفر به کلمبیا [تماشا کنید]

بازی Hitman 2 در ماه نوامبر سال جاری میلادی منتشر می‌شود و همانند نسخه‌ی پیشین، مامور 47 باید با سفر به لوکیشن‌های مختلف اهداف مورد نظر را از پای در آورد. یکی از لوکیشن‌هایی که کاربر ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۹

بازی Hitman 2 در ماه نوامبر سال جاری میلادی منتشر می‌شود و همانند نسخه‌ی پیشین، مامور 47 باید با سفر به لوکیشن‌های مختلف اهداف مورد نظر را از پای در آورد. یکی از لوکیشن‌هایی که کاربر در نسخه‌ی جدید به آنجا خواهد رفت، روستایی جنگلی با نام سانتا فورچونا در کشور کلمبیا است. به تازگی شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرده است که با تماشای آن می‌توان نگاه دقیق‌تری به جزئیات این روستا و محیط جنگلی آن انداخت.

با توجه به جدیدترین تریلر بازی Hitman 2، سانتا فورچونا یک روستای کوچک در جنگل‌های بارانی کلمبیاست که در ظاهر مکان آرامی به نظر می‌رسد اما بندرگاه آن رازی خطرناک را در خود پنهان کرده است. با توجه به شواهد، بندرگاه این روستای کوچک، مرکز فرماندهی کارتل مواد مخدر دلگادو است. در شرایطی که قرار است 3 رهبر این کارتل در بندرگاه با یکدیگر ملاقات کند، مامور 47 وظیفه دارد تا هر 3 را به قتل برساند. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

طبق اطلاعاتی که پیش از این بازی Hitman 2 منتشر شده است، این عنوان دارای 6 لوکیشن جدید خواهد بود. در کنار این‌ها، شش لوکیشن نسخه‌ی اول، یعنی پاریس، هوکایدو، کلرادو، مراکش، بانکوک و اسپینوزا نیز قرار است تحت عنوان محتوای دانلودی Hitman Legacy Pack DLC به بازی اضافه شوند. طبق گفته‌های سازندگان، تغییراتی در نقشه‌های نسخه‌ی اول اعمال شده است تا بدین ترتیب بین آن‌ها و المان‌های جدید گیم‌پلی هماهنگی ایجاد شود.

یکی از بخش‌های مورد انتظار بازی Hitman 2، بخش Sniper Assassin است که هم اکنون برای پیش خرید کنندگان بازی در دسترس قرار دارد. در این بخش، مامور 47 روی تپه قرار دارد و از آن نقطه باید 3 مهمان حاضر در عروسی سلطنتی را به قتل برساند. شاید در نگاه اول ایده‌ی تکراری و کسل کننده‌ای باشد اما سازندگان وعده داده‌اند که آزادی عمل این بخش تجربه‌ای سرگرم کننده را برای کاربران رقم می‌زند.

در پایان لازم به ذکر است که بازی 2 Hitman در تاریخ 22 آبان برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. اگر هنوز فصل اول این بازی را تجربه‌ نکرده‌اید و در خرید آن نیز شک دارید، توصیه می‌کنیم نگاهی به بررسی این بازی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی