ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقشه گوگل
تکنولوژی

گوگل مپس برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه به کاربران کمک می‌کند

اگر تا به حال به دنبال جایی برای صرف کردن شام یا ناهار بوده‌اید قطعا واقفید که پروسه‌ای زمان بر و طاقت فرساست. اینکه‌ همه‌ی رستوران‌های ممکن را مورد بررسی قرار دهید و یا با ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

اگر تا به حال به دنبال جایی برای صرف کردن شام یا ناهار بوده‌اید قطعا واقفید که پروسه‌ای زمان بر و طاقت فرساست. اینکه‌ همه‌ی رستوران‌های ممکن را مورد بررسی قرار دهید و یا با تعداد زیادی از لینک‌های مربوط به رستوران‌ها و کافه‌ها دست به گریبان باشید. اما به نظر می‌رسد که گوگل مپس این فرایند را ساده تر کرده باشد.

همانطور که چند ماه پیش اعلام شده بود، به نظر می‌رسد ویژگی جدیدی به گوگل مپس در اندروید و iOS اضافه شده که می‌توان با استفاده از آن برای دورهمی‌ها با دوستان و آشنایان برنامه ریزی کرد.

گوگل مپس

کافیست گزینه‌های مختلف خودتان را پیدا کنید و با اضافه کردن آن‌ها به لیست احتمالی از دوستانتان هم نظر خواهی کنید. بعد از یافتن محل‌های مورد نیاز، می‌توانید آن‌ها را از طریق پیام‌رسان‌ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا طریق اپلیکیشن گوگل مپس رای گیری به عمل آورید.

این ویژگی به تازگی این هفته آغاز به کار کرده و اگر هنوز این ویژگی را دریافت نکرده‌اید متعجب نباشید. احتمالا به زودی همه‌ی تلفن‌هایی که از اپلیکیشن گوگل مپس بهره‌مند هستند، این ویژگی را تجربه خواهند کرد. ویژگی یاد شده می‌تواند یکی از مشکلات اصلی جمع‌های مختلف برای یافتن محلی مناسب برای غذا خوردن یا سرگرم شدن را حل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی