ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت لانچر
تکنولوژی

لانچر مایکروسافت برای اندروید حالا از تایم لاین و طراحی جدید بهره می‌برد

یکی از نکات مهم رویداد سرفیس مایکروسافت ارائه قابلیت های جدید برای سهولت بیشتر جابجایی بین دستگاه های مختلف بود. در این راستا لانچر مایکروسافت برای اندروید دستخوش به روزرسانی قابل توجهی شده که شامل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

یکی از نکات مهم رویداد سرفیس مایکروسافت ارائه قابلیت های جدید برای سهولت بیشتر جابجایی بین دستگاه های مختلف بود. در این راستا لانچر مایکروسافت برای اندروید دستخوش به روزرسانی قابل توجهی شده که شامل یکی از ویژگی های مورد انتظار کاربران یعنی پشتیبانی از تایم لاین نیز می شود.

در رابط کاربری جدید صفحه Your Feed به سه بخش نگاه اجمالی، اخبار و تایم لاین تقسیم شده است.در بخش بالایی لانچر مایکروسافت اطلاعاتی در رابطه با آب و هوا، رویدادهای تقویم و امتیازات نمایش داده می شود. مایکروسافت لانچر

قابلیت تایم لاین که ردموندی ها از مدت ها پیش قول ارائه آن را داده بودند، فعلا در حالت بتا قرار دارد. به لطف این ویژگی پس از ورود به حساب کاربری مایکروسافت در کامپیوتر و گوشی، فعالیت های تایم لاین شما در تمامی دستگاه ها همگام سازی شود.

برای مثال در صورتی که با استفاده از مروررگر اج در پی سی یا موبایل وبگردی کنید، تمام فعالیت های صوررت گرفته در تایم لاین دستگاه دیگر نمایش داده می شوند. علاوه بر این در صورتی که اپ های آفیس را روی گوشی داشته باشید و روی آنها کار کنید، تنها با یک لمس کوچک به جایی که قبلا در کامپیوتر مشغول کار بوده اید منتقل خواهید شد.

تب اخبار در واقع همان ویجت خبر قدیمی است و می توانید آنرا برای نمایش موضوعاتی خبری خاصی نظیر فناوری یا سبک زندیگ فیلتر کنید. تب Glance یا نگاه اجمالی نیز همان صفحه فید قبلی است که از رابط کاربری سرراست تری برخودار شده و می توان ویجت های دیگری را نیز به آن اضافه کرد.

مایکروسافت لانچر ۵.۰ از همین حالا برای کاربران بتا منتشر شده و احتمالا طی هفته های آتی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

 

تماشا کنید: معرفی سرفیس لپ تاپ ۲؛ ۸۵ ردصد قوی تر از مدل قبلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی