ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آندرومدا
تکنولوژی

اسناد مایکروسافت از قابلیت‌های موبایل تاشوی آندرومدا خبر می‌دهد

در اوایل تابستان گذشته خبری مبنی بر توقف پروژه موبایل تاشوی مایکروسافت موسوم به « آندرومدا » منتشر شد که امید کاربران علاقمند به این گجت را بر باد داد. حالا اما مشاهده فایل های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در اوایل تابستان گذشته خبری مبنی بر توقف پروژه موبایل تاشوی مایکروسافت موسوم به « آندرومدا » منتشر شد که امید کاربران علاقمند به این گجت را بر باد داد. حالا اما مشاهده فایل های مرتبط به این دستگاه در قالب «بسته زبان سیستم عامل اندرومدا» در فروشگاه مایکروسافت از ادامه این پروژه حکایت دارد.

بر اساس رشته های متنی موجود در بسته زبان، دستگاه تاشوی مذکور یک موبایل است و در آن به شماره گیر، قابلیت برقراری تماس تلفنی، و ضبط خودکار مکالمات نیز اشاره شده و ظاهرا کمپانی ردموندی در حال تست این سیستم عامل است.

ظاهرا موبایل آندرومدا دارای دو نمایشگر مقابل هم و یک نمایشگر سوم خواهد بود که با دو بار ضربه زدن روی آن خاموش می شود. این دستگاه منحصر به فرد از اپلیکیشن های پلتفرم عمومی ویندوز پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به مشخصات و قابلیت های ویژه آن از اپ های به خصوصی نیز بهره خواهد برد. آندرومداموبایل مبتنی بر سیستم عامل آندرومدا به کاربر اجازه می دهد با ترسیم شکلی خاص روی نمایشگر از آن اسکرین شات تهیه کند. علاوه بر این فایل های منتشر شده حاکی از امکان بازگشایی دستگاه با استفاده از سنسور اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم هستند. ویژگی دیگری که در این اسناد ارائه شده Productivity نام دارد که از طریق آن می توان موبایل را به مانیتوری بزرگتر متصل کرد.

شاید امسال شاهد معرفی موبایل تاشوی مایکروسافت نباشیم اما تست سیستم عامل این دستگاه حاکی از تمرکز متخصصان مایکروسافت روی پروژه آندرومدا بوده و احتمالا در آینده نزدیک خبرهایی بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

دوماه قبل نیز پتنتی از گجت تاشوی مایکروسافت منتشر شد که قابلیت‌ های منحصر به فردی نظیر «ورق زدن» را توضیح می داد که از طریق لولای میان دو نمایشگر میسر می شود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۲

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی