ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیکرهای واقعیت افزوده گوگل با چهار بسته انیمیشن جدید به روز شد

امروز رویداد معرفی محصولات پیکسل گوگل در نیویورک برگزار شد و این کمپانی طی همین مراسم اعلام کرد که قصد دارد نام استیکر‌ های واقعیت مجازی خود را به گوگل پلی گروند (به معنی زمین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۳

امروز رویداد معرفی محصولات پیکسل گوگل در نیویورک برگزار شد و این کمپانی طی همین مراسم اعلام کرد که قصد دارد نام استیکر‌ های واقعیت مجازی خود را به گوگل پلی گروند (به معنی زمین بازی) تغییر دهد.

اکنون این برنامه به حالت ویژه ای برای دوربین‌های پیکسل مجهز شده و با کمک الگورتیم منحصر به فردی، بهترین انیمیشن واقعیت افزوده جدید را برای صفحه نمایش کاربر پیشنهاد می‌دهد. حال فرقی ندارد که کاربر از دوربین اصلی یا سلفی استفاده کند. علاوه بر این گوگل ۴ بسته‌ی جدید برای انیمیشن‌ های واقعیت افزوده خود معرفی کرده و آنها را پِلی‌موجی نامیده است.

سال گذشته گوگل از استیکر‌ های واقعیت افزوده‌ی خود رونمایی کرد. این استیکر‌ها در واقع انیمیشن‌های مجازی هستند که همانند فیلتر‌ های اسنپ‌چت روی تصاویر واقعی قرار می‌گیرند. تفاوت آنها با یکدیگر این است که انیمیشن های جدید کاملاً سه بعدی بوده و به لطف تکنولوژی پیشرفته گوگل در زمینه هوش مصنوعی، بهتر می‌توانند اشیای موجود در محیط و پیرامون کاربر را تشخیص دهند.

در چهار بسته جدید، کاربر می‌تواند از میان اثرات آب و هوایی، علائم تعاملی و تصویری، حیوانات خانگی کارتونی و انیمیشن‌های ورزشی کمیک، یک انیمیشن را انتخاب کرده و از آنها استفاده کند.

اکنون کاربران می‌توانند این بسته‌ها را از فروشگاه پلی استور دانلود کنند. علاوه بر این گوگل، به منظور بزرگداشت سالگرد ده سالگی دنیای سینمایی مارول، کاراکتر‌های واقعیت افزوده‌ای شخصیت‌های آن را به گزینه‌های خود اضافه کرده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند در حیات خانه‌ی خود، حضور آیرون‌من یا اسپایدرمن را تجربه کنند و با آنها عکس بگیرند.

ضمن اینکه انیمیشن‌های «دونالد گلوور» بازیگر و رپر معروف آمریکایی در دسترس کاربران قرار گرفته و آنها می‌توانند از این استیکر‌ها نیز استفاده کنند. اپلیکیشن یاد شده به طور پیش فرض روی گوشی‌های پیکسل 3 نصب شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک برای نسل قبلی گوشی‌های پیکسل نیز عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی