ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بیش از 2.5 میلیارد تومان برای ب ام و M5 شانزده ساله؛ رکورد قیمتی برای سدان های کلاسیک مدرن

بی ام و M5 اتاق E39 امروزه به عنوان یک خودروی کلاسیک مدرن شناخته می شود و ارزش مدل های تر و تمیز و کم کارکرد آن بشدت افزایش پیدا کرده است. هفته گذشته در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

بی ام و M5 اتاق E39 امروزه به عنوان یک خودروی کلاسیک مدرن شناخته می شود و ارزش مدل های تر و تمیز و کم کارکرد آن بشدت افزایش پیدا کرده است. هفته گذشته در حراجی Monterey یک دستگاه بی ام و M5 مدل سال 2002 نقره ای رنگ به قیمت 176 هزار دلار به فروش رسید.

بی ام و M5

این سدان پرقدرت متعلق به گلن کونکل کلکسیونر خودروهای بی ام و بوده است که از هر خودرو دو عدد خریداری می کند. یکی برای استفاده شخصی و خودروی دیگر به عنوان خودروی کلکسیونی به ایفای نقش می پردازد. این خودرو تنها 700 کیلومتر کار کرده است و حتی VHS هایی که بی ام و با فروش هر سری 5 اتاق E39 به خریدار ارائه می کرده بر روی این خودرو موجود است.

نکته جالب توجه این است که این رقم بالاترین بهای پرداختی برای یک M5 اتاق E39 نیست. اریک کلر به عنوان فروشنده خودروهای کم کارکرد بی ام و M اعلام کرده است که اگر این خودرو از رنگ سفید آلپاین با رینگ های مشکی بهره می برد بیش از 220 هزار دلار ارزش داشته و اگر رنگ آبی با رینگ های کاراملی داشت ارزش آن به 200 هزار دلار می رسید.

در حال حاضر یک M5 اتاق E39 با کارکرد 150 هزار کیلومتر در حدود 24 هزار دلار قیمت گذاری شده است. حتی مدل هایی نیز با قیمت کمتر از 20 هزار دلار در بازار یافت می شوند.

یکی از دلایل علاقه کلکسیونرها  به بی ام و M5 این است که این خودرو یکی از آخرین محصولات بی ام و با نشان M است که حس و حال هوای مدل های قدیمی تر این کمپانی در آن حفظ شده است.

این سدان پر قدرت از موتور 4.9 لیتری V-8 با کد S62 نیرو میگیرد که توانایی تولید حداکثر قدرت 400 اسب بخار و 500 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و این قدرت توسط جعبه دنده 6 سرعته دستی تنها به چرخ های عقب ارسال می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hashemi
    Hashemi | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    این مدل بی ام وی یک طرف و تمام مدل های دیگه یک طرف دیگر.

مطالب پیشنهادی