ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه چیپ های مورد نیاز اپل توسط TSMC تولید خواهند شد

چیپ A12 شرکت اپل که در آیفون XS و آیفون XS مکس مورد استفاده قرار می‌گیرد اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری دنیاست که برای استفاده در یک تلفن هوشمند رونمایی شد. اولین تلفن همراه‌هایی که با ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

چیپ A12 شرکت اپل که در آیفون XS و آیفون XS مکس مورد استفاده قرار می‌گیرد اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری دنیاست که برای استفاده در یک تلفن هوشمند رونمایی شد. اولین تلفن همراه‌هایی که با چیپست ۷ نانومتری عرضه خواهند شد، هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هستند که از چیپست کایرین ۹۸۰ استفاده می‌کنند.

چیپست اپل

بر اساس گزارشات به نظر می‌رسد تولید کننده‌ی قطعات سخت افزاری تایوان که به اختصار TSMC نامیده می‌شود قصد دارد همه‌ی سفارشات مربوط به چیپست A13 اپل را به طور انحصاری قبول کند. تراشه‌ی A13 اپل قرار است تراشه‌ی مورد استفاده در آیفون‌های سال آینده باشد و TSMC تولید آن‌ها را در سال ۲۰۱۹ در اختیار خود قرار داده است.

با این انحصار به نظر می‌رسد سهم TSMC از بازار به ۶۰ درصد افزایش پیدا کند. علاوه بر اپل، TSMC و چیپست ۷ نانومتریش ممکن است سفارشاتی از سوی AMD، هواوی، مدیاتک، انویدیا و کوالکام هم داشته باشند. موضوعی که می‌تواند در سال ۲۰۱۹ از نظر به دست گرفتن بازار یک رکورد محسوب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    دیگه تفاوتی نداره گوشی تون از چه برندی همه تو چین و تایوان توسط یک یا دو شرکت تولید میشن. دیگه مثل قدیم نیست گوشی کره ای ژاپنی فنلاندی و کانادایی تو بازار باشه

    • Ali Reza
      Ali Reza | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

      منتها هر کدام مزایای خودشو داره!

مطالب پیشنهادی