ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جزئیات فروش ویژه جک S3 و جک S5 توسط کرمان موتور اعلام شد

جدیدترین شرايط فروش كرمان موتور از فردا شروع ميشود. کرمان موتور تلاش دارد با شرایطی بهتر از دفعات پیشین و با تخفیف ویژه ٢ خودرو را به خریداران واگذار کند. بر اساس پیش بینی انجام ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰

جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور از فردا شروع میشود. کرمان موتور تلاش دارد با شرایطی بهتر از دفعات پیشین و با تخفیف ویژه ٢ خودرو را به خریداران واگذار کند.
بر اساس پیش بینی انجام شده برای پیش خرید خودرو جک S3 پیش پرداخت ٨٠ میلیون تومانی در نظر گرفته شده شده و باقی مبلغ در زمان تحویل خودرو دریافت خواهد شد. سود مشارکت ١٨ و سود انصراف ١٢ درصد با موعد تحویل دی ماه ٩٧ پیش بینی شده است.
پیش خرید خودرو جک S5 نیز با مبلغ ١٢٠ میلیون تومان با ١۶ درصد سود مشارکت و ١٢ درصد سود انصراف خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز خرداد ٩٨ پیش بینی شده و جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ٢/۵ درصد خواهد بود.
گفتنی است سند این خودروها آزاد بوده و همه هزینه ها، مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال ٩٧، محاسبه می شود. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی است.خرید خودروپیشرانه جک S3 نمونه‌ی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری است. طبق معمول خودروهای چینی با این نوع پیشرانه، قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌ متر تولید می کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌ شود که ارقام نسبتا خوبی است.
بعضی امکانات جک S3، مثل نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی ۶ بلندگو با درگاه‌ های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ ای، درهمه‌ ی مدل ‌ها وجود دارد. به نظر می‌ رسد آپشن‌ های ثابت این خودرو، آینه ‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌ های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED ، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌ زدای شیشه عقب، رینگ‌ های ۱۵ اینچی و چهار شیشه ‌ی برقی را شامل می‌ شود.
شرایط پیش خرید خودرو جک S3 1600 AT:جک S5 با پیشرانه‌ ای ٢ لیتری به بازار کشورمان وارد می‌ شود که مجهز به سیستم توربو شارژر است. توان این موتور معادل ١٧۴ اسب بخار بوده و خروجی گشتاور آن هم برابر با ٢٣۵ نیوتن متر است.جک s5 داراى امکاناتى نظیر پشت‌ سری‌ های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف و تنظیم زاویه، گرم‌ کن صندلی‌ های جلو، صندلی راننده برقی با دو حافظه، یخ ‌زدای شیشه جلو، قفل ایمنی کودک، سان روف، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ های جلو، چراغ راهنما روی آینه، داراى دیمر (تنظیم‌کننده نور صفحه کیلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، پوشش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، اخطار دهنده فشار باد چرخ‌ ها، فرمان برقی + Servomotor، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD، USB و بلوتوث است.
شرایط پیش خرید خودرو جک S5 2000 AT:
همچنین وبسایت کرمان موتور به نشانی www.kermanmotor.com  نیز برای علاقه مندان در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی