ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Premiere Rush CC
تکنولوژی

ادوبی ویرایشگر ویدیوی جدید Premiere Rush CC را منتشر کرد

ادوبی ساعاتی پیش از جدیدترین محصول خود برای ویرایش ویدیوها پرده برداشت؛ نرم‌افزاری به نام Premiere Rush CC که با ترکیب قابلیت‌های Premiere Pro،  Audition و After Effects و در قالب یک نرم‌افزار کراس‌پلتفرم آمده که پکیج ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

ادوبی ساعاتی پیش از جدیدترین محصول خود برای ویرایش ویدیوها پرده برداشت؛ نرم‌افزاری به نام Premiere Rush CC که با ترکیب قابلیت‌های Premiere Pro،  Audition و After Effects و در قالب یک نرم‌افزار کراس‌پلتفرم آمده که پکیج کاملی برای ویرایش حرفه‌ای ویدیوها باشد.

Premiere Rush CC در حال حاضر برای پلتفرم‌های دسکتاپ و iOS منتشر شده، اما کاربران اندروید برای دریافت آن باید تا سال 2019 منتظر بمانند. ادوبی هدف از ساخت این نرم‌افزار که تا کنون با اسم رمز "Project Rush" شناخته می‌شد را تسهیل ویرایش ویدیوها عنوان کرده، فارغ از این که روی چه دستگاهی این کار را انجام می‌دهید.

مانند سایر نرم‌افزارهای حرفه‌ای ادوبی، Premiere Rush CC هم می‌تواند فایل‌های در حال ویرایش را میان پلتفرم‌های مختلف همگام‌سازی کند. بنابراین اگر ویرایش ویدیو را در دسکتاپ شروع کرده باشید، می‌توانید این کار را در نسخه موبایل ادامه بدهید.

Premiere Rush CC

اما از منظر قابلیت‌ها، Premiere Rush CC ترکیبی از ابزارها را در اختیارتان قرار می‌دهد که در سایر اپلیکیشن‌های ادوبی مشاهده می‌کنید. یک محیط کار ساده برای ویرایش، الگوهای انیمیشنی آماده و تنظیمات صدای اتوماتیک و مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار تازه وارد به شمار می‌آیند. ضمنا Premiere Rush CC می‌تواند خروجی‌هایش را با یک کلیک ساده برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی (یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و Behance) بهینه‌سازی نماید.

همچنین ادوبی اعلام کرده که در آینده ضمن گسترش پشتیبانی از این اپلیکیشن به پلتفرم اندروید، ابزارهایی هم برای تنظیم سرعت ویدیو، ارتقای عملکرد و راه‌هایی تازه برای انتشار آسان‌تر ویدیوهای خروجی در چندین پلتفرم پیش پای کاربران خواهد گذاشت. اما همانطور که می‌توانستید حدس بزنید، استفاده از امکانات Premiere Rush CC رایگان نیست.

برای استفاده از این نرم‌افزار می‌بایست با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار، مشترک برنامه Creative Cloud شرکت ادوبی شوید. البته یک برنامه استارتر هم برای آن وجود دارد که اپلیکیشن را رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد، اما فقط اجازه خروجی گرفتن از سه پروژه را به شما خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    اشاره نشده که قراراه بجای adobe premiere بیاد یا نه مستقله این برنامه؟ متاسفانه ادوب پریمیر توی زبان راست به چپ خیلی مشکل داره و جدیدا با فونت های فارسیم مشکل پیدا کرده هرچی ایمیل و فیدبکم میدیم هیچ کاری نمیکنن. اگه این کارایی پریمیر و داره کوچ کنیم

مطالب پیشنهادی