ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mercedes-B-Class-Electric-Drive-vs-BMW-i3-vs-VW-e-Golf-12
خودرو

مدیرعامل فولکس واگن: با روند فعلی خودروسازان آلمانی احتمالا رو به افول خواهند گذاشت

آقای هربرت دیس مدیرعامل فولکس واگن اخیرا در جریان همایش قطعه سازان که در ولفسبورگ برگزار شده، جایگاه صنعت خودروی آلمان را در خطر دانسته و گفته که در صورت تداوم سخت گیری های اتحادیه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

آقای هربرت دیس مدیرعامل فولکس واگن اخیرا در جریان همایش قطعه سازان که در ولفسبورگ برگزار شده، جایگاه صنعت خودروی آلمان را در خطر دانسته و گفته که در صورت تداوم سخت گیری های اتحادیه اروپا در زمینه میزان آلایندگی و حذف موتورهای دیزلی، خودروسازان این کشور رو به افول خواهند گذاشت.

herbert diess

این مدیر 59 ساله، به سرنوشت خودروسازان دیترویتی و تورینی اشاره کرده و تصویری مبهم و تاریک از آینده ترسیم کرده است. وی در این باره گفته:

چنانچه نگاهی به شرایط قبلی قطب های صنعت خودرو مثل دیترویت و تورین داشته باشید، متوجه خواهید شد زمانی که شرکت های قدرتمند و صنایع پیشرو تضعیف می شوند، چه بر سر شهرها می آید. با شرایط کنونی شانس اینکه صنعت خودروسازی آلمان تا ده سال آینده جزو پیشتازان باقی بماند، 50-50 است.

مدیرعامل فولکس واگن کمپین هایی را که علیه سفرهای تک نفره و گازهای آلاینده شکل گرفته، جزو تهدیدات اصلی عنوان نموده و افزوده که این عوامل آینده صنعت خودرو را با چالش هایی جدی روبرو کرده اند.

به اعتقاد آقای دیس، قوانینی که اتحادیه اروپا در زمینه میزان گازهای خروجی از اگزوز خودروها تدوین کرده، بیش از حد بلند پروازانه بوده و نمی توان در زمانی سریع آنها را محقق نمود. وجود چنین قوانینی فشار مضاعفی به خودروسازان تحمیل نموده و آنها را در تنگنا قرار می دهد.

آقای دیس همچنین عقیده دارد با توجه به قوانین موجود تا سال 2030 تعداد خودروهای برقی حاضر در خیابان ها بیش از حد توان و ظرفیت تولید شرکت های آلمانی خواهد بود.

گفتنی است مقامات اتحادیه اروپا خواستار این هستند که دی اکسید کربن تولید شده توسط خودروها، تا سال 2030 به میزان 40 درصد کاهش یابد. پس ار اینکه مقامات فولکس واگن اعلام کردند تحقق چنین هدفی باعث از دست رفتن حدود 100 هزار شغل می شود، رقم یاد شده به 35 درصد تقلیل پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    آینده مال خود رو برقیه. اینها به جای تلاش بیهوده باید تمرکزشون رو روی خودروی برقی بذارن

  • Ahmadreza_BZ
    Ahmadreza_BZ | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

    اینا دیگه از اون ور بوم افتادن.

مطالب پیشنهادی