ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پابجی
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سقوط پابجی، صعود پابجی

احتمالا برای‌تان سوال پیش آمده که منظور از تیتر چیست، اما قبل از پرداخت به این مسئله بیایید ابتدا نگاهی به هیجان انگیزترین خبر هفته بیاندازیم؛ بالاخره تاریخ عرضه ادامه یکی از پرچمداران «دفاع از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

احتمالا برای‌تان سوال پیش آمده که منظور از تیتر چیست، اما قبل از پرداخت به این مسئله بیایید ابتدا نگاهی به هیجان انگیزترین خبر هفته بیاندازیم؛ بالاخره تاریخ عرضه ادامه یکی از پرچمداران «دفاع از قلعه» (Tower Defence) گوشی مشخص شد و کمتر از یک ماه دیگر بازیکن‌ها می‌توانند Kingdom Rush Vengeance را تجربه کنند.

قسمت جدید Kingdom Rush در روز ۲۲ نوامبر (۱ آذر) به اندروید و iOS خواهد آمد و بازی هم از همین الان برای پیش ثبت نام در اپ استور و گوگل پلی قرار گرفته است. با توجه به توضیحات موجود در صفحه اپ استور، حجم نسخه iOS نزدیک به ۱ گیگابایت بوده و همچنین بازی ۴.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

این از Vengeance. حالا قضیه پابجی چیست؟ داستان از این قرار است که بعد از عرضه کال آف دیوتی: بلک آپس ۴ و محبوبیت زیادی که بخش بتل رویال این عنوان به دست آورد، نسخه پلتفرم‌های خانگی پابجی روز به روز تعداد بینندگانش در سرویس معروف توییچ کاهش یافت و کار تا جایی پیش رفت که در هفته گذشته چندبار بازدیدکنندگان توییچ پابجی موبایل از خود پابجی بیشتر شدند.

اتفاقی که برای اولین بار آن را شاهد بودیم. حالا باید دید با توجه به شلوغی بتل رویال در این روزها، سازنده پابجی چه تمهیداتی می‌چیند. در کنار این دو خبر، شایعه عرضه بازی معروف و سخت دد سلز (Dead Cells) هم توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. بازی خیلی ناگهانی در گوگل پلی قرار گرفت و البته بعد از مدتی هم حذف شد.

ممکن است اشتباهی رخ داده یا حتی حضور بازی در گوگل پلی به معنای این باشد که به زودی شاهد عرضه این عنوان تنها برای تبلت انویدیا شیلد خواهیم بود اما بیایید امیدمان را از دست ندهیم. شاید استودیو سازنده برنامه دارد تا یکی از بهترین‌های امسال پلتفرم‌های خانگی را به تلفن‌های هوشمند بیاورد.

Stardew Valley

  • بازی آفلاین است

ببینید چه کسی بالاخره پایش را به پلتفرم موبایل گذاشت؛ استاردو ولی سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست با ارائه یک تجربه جذاب از سبک مزرعه‌داری/شبیه‌سازی با بازخوردهای خیلی مثبت بازیکن‌ها و منتقدان مواجه شود و جایزه‌های مختلفی ببرد. در واقع بازی در دورانی آمد که هاروست مون (Harvest Moon) سال به سال از ریشه‌هایش داشت دور می‌شد.

سازنده با الهام درست از هاروست مون عنوانی را ساخت که به خوبی توانست جای این اثر را پر کند؛ یک مزرعه بزرگ برای مدیریت، فعالیت‌های زیادی که می‌توانید انجام بدهید و شخصیت‌هایی که قابلیت ارتباط با آن‌ها را دارید. واکنش‌ها تا الان نسبت به پورت گوشی خیلی مثبت بوده و امیدواریم هر چه زودتر این عنوان را در اندروید هم ببینیم.

Stardew Valley

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 305.9 مگابایت زبان:

Golf Battle

  • بازی آنلاین است

خیلی وقت بود از مینی‌کلیپ خبری نداشتیم. مینی‌کلیپ دیروز جدیدترین عنوانش را به عرضه جهانی رساند و مشابه بقیه ساخته‌های این استودیو، این بار هم با عنوانی طرف هستیم که بیشترین تمرکزش را روی رقابت با بقیه بازیکن‌ها گذاشته است. Golf Battle دو حالت گیم پلی دارد و در هر کدام شش بازیکن با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

مود اول Classic بوده و در آن هر بازیکنی که با «کمترین ضربه» بتواند توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده می‌شود. دومی نیز Rush نام دارد و در اینجا کسی که «سریع‌تر» از بقیه توپ را به سوراخ بفرستد، می‌برد. Golf Battle همان فرمول جذاب مینی‌کلیپ را اما این بار در قالب گلف پیاده کرده و اگر به عناوین مینی کلیپ علاقه دارید، این بازی هم مطمئنا سرگرم‌تان می‌کند.

Golf Battle

Golf Battle

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120.1 / 35.53 مگابایت زبان:

Marvel Battle Lines

  • بازی آنلاین است

دیروز معرفی MARVEL Battle Lines را نوشتم و چیزی که یادم رفت در آن مطلب اضافه کنم، این بود که در چند سال اخیر Battle Lines شاید بهترین بازی سوپرهیرویی بود که تجربه کردم. نه از کلیشه‌های ابرقهرمانی خبری بوده و نه باید با گروهی از ابرقهرمانان به جنگ‌های خسته کننده بروید؛ این دفعه با اثری متفاوت، جذاب و البته استراتژی محور طرف هستیم.

بهترین توصیف برای اینکه متوجه شویم با چه عنوانی سر و کار داریم، یک کلمه است؛ دوز (Tic-Tac-Toe). در بازی دوز اگر مهره‌ها را به صورت اریب یا پشت سر هم، کنار یکدیگر قرار دهید برنده خواهید شد. MARVEL Battle Lines روندی مشابه را پیش گرفته و برای حمله به لیدر این بار باید کارت‌ها را پیش هم بچینید.

MARVEL Battle Lines

MARVEL Battle Lines

سازنده: NEXON قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 876 / 868 مگابایت زبان:

Tesla vs Lovecraft

  • بازی آفلاین است

Tesla vs Lovecraft به بازی‌های شوتم آپی شبیه است که این بار در زمین جریان دارند؛ به همان اندازه شلوغ، پر زد و خورد، متنوع و خوش ریتم که لحظه‌ای مخاطب را از تب و تاب نمی‌اندازند. 10tons که بازی‌های اکشن معروف Jydge و Neon Chrome را در کارنامه دارد، این بار هم به سراغ عنوانی مشابه از لحاظ گیم پلی رفته اما با یک تفاوت مثبت: Tesla vs Lovecraft اثری پر تحرک‌تر است.

در آستانه بزرگترین اختراع نیکولا تسلا، آزمایشگاه او توسط موجوداتی اهریمنی از بین می‌رود. حالا در نقش تسلا و با اسلحه‌های عجیب و غریبی که او دارد باید به سراغ این هیولاها رفته و آن‌ها را نابود کنید. با توجه به سابقه 10tons، مطمئنا به زودی شاهد Tesla vs Lovecraft برای اندروید نیز خواهیم بود.

Tesla vs Lovecraft

Tesla vs Lovecraft

سازنده: 10tons قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 343.3 مگابایت زبان:

PAKO Forever

  • بازی آفلاین است

PAKO Forever روندی شبیه به بقیه بازی‌های دزد و پلیس ماشینی پیش گرفته است؛ در اینجا هم نقش یک راننده را دارید که باید از دستان اتومبیل‌های پلیس فرار کند و بیشترین امتیاز را بگیرد. همان چیزهایی که با «ماشین در برابر پلیس‌ها» (Car Vs Cops) و نمونه‌های مشابه دیده بودیم حالا به PAKO Forever آمده‌اند و بنابراین خیلی خلاصه می‌گویم، اگر به این سبک بازی‌های ماشینی علاقه دارید حتما نیم نگاهی به این بازی بیاندازید.

PAKO Forever

PAKO Forever

سازنده: Tree Men Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.8 / 29 مگابایت زبان:

Forged Fantasy

  • بازی آنلاین و آفلاین است

استودیوی Hothead Games که بازی‌های هیرو هانترز (Hero Hunters) و کیل شات وایرس (Kill Shot Virus) را ساخته، این بار هم به سراغ یک اثر کاور محور دیگر رفته است. اما با یک تفاوت مهم؛ حضور در قرون وسطی. برخلاف بازی‌های مشابه که با جنگ افزارهای امروزی پشت کاورها سنگر می‌گیرید و مبارزه می‌کنید، در Forged Fantasy با تیر و کمان و جادو می‌جنگید و حریفانتان هم ارک‌ها، الف‌ها، انسان‌ها و بقیه نژادهایی هستند که در کتاب‌ها و سریال‌ها فانتزی بارها دیده‌ایم.

Forged Fantasy

Forged Fantasy

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 114.7 / 96.83 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

  • بازی آنلاین است

در مقاله «بازی‌ های شبیه کالاف دیوتی برای اندروید و iOS» از آپدیت جدید پابجی موبایل گفتیم که حالت شب را بالاخره به بازی اضافه می‌کند. روز گذشته این بروزرسانی با شماره 0.9 منتشر شد و برای کسانی که می‌خواهند بتل رویال را در تاریکی تجربه کنند، اکنون زمان دانلود پابجی موبایل است. اما یک نکته: در آپدیت بعدی (1.0) احتمالا بازی از فاز بتا خارج خواهد شد و سوال اینجاست در این بروزرسانی چه چیزی اضافه می‌شود؟ امیدواریم شاهد فعال سازی بالاترین تنظیمات گرافیکی بازی باشیم.

PUBG MOBILE

PUBG MOBILE

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2000 / 1440 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۵ آبان ۱۳۹۷

    خواهش میکنم یک بررسی درست حسابی از بازیه خوب overwatch هم بگذارید...

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۵ آبان ۱۳۹۷

      سلام، قبلا بررسی این بازی نوشته شده:

      http://dgto.ir/3cu

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی