ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پنسل 2 رونمایی شد؛ استایلوس آهنربایی جدید با چسبیدن به بدنه آیپد شارژ می شود

همانطور که انتظار می رفت اپل در مراسم امروز خود در شهر نیویورک از نسل دوم قلم استایلوس خود با نام اپل پنسل ۲ پرده برداشت. اولین تغییر مهم در قلم جدید اضافه شدن آهنرباست ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۹

همانطور که انتظار می رفت اپل در مراسم امروز خود در شهر نیویورک از نسل دوم قلم استایلوس خود با نام اپل پنسل ۲ پرده برداشت. اولین تغییر مهم در قلم جدید اضافه شدن آهنرباست که باعث می شود این ابزار به بدنه تبلت های اپل چسبیده و گم نشود. علاوه بر این نحوه شارژ شدن قلم جدید نیز تغییر کرده است و دیگر درپوشی وجود ندارد که آن را باز کنید و قلم را به درگاه لایتنینگ وصل کنید (در آیپد پروی جدید اصلا درگاه لایتینگ هم وجود ندارد و این محصول از USB-C استفاده می کند). در حقیقت قلم جدید همان موقع که به بدنه آیپد چسبیده است به شکل بی سیم شارژ می شود.

نسل دوم اپل پنسل از جسچرهای حرکتی نیز پشتیبانی می کند، در نتیجه کاربر مثلاً می تواند موقع طراحی در نرم افزارها، ابزار طراحی خود را با لمس کردن بدنه قلم تغییر دهد. یا در اپلیکیشن نوت برداری با دوبار لمس بدنه قلم ابزار پاک کن انتخاب می شود. اگر بخواهید می توانید این جسچرها را شخصی سازی کنید و در اپلیکیشن های مختلف به شکل مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی