ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هفته دیجیتال ایران
تکنولوژی

رویداد هفته دیجیتال ایران ۱۰ الی ۱۴ آذرماه برگزار می‌شود

رویداد تخصصی هفته دیجیتال ایران در نیمه اول آذرماه امسال قصد دارد با نگاه متمرکز به توان داخلی به جای نگاه به بیرون، و به بررسی اهمیت و نقش موضوع تکنولوژی دیجیتال بپردازد. تحول دیجیتال ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

رویداد تخصصی هفته دیجیتال ایران در نیمه اول آذرماه امسال قصد دارد با نگاه متمرکز به توان داخلی به جای نگاه به بیرون، و به بررسی اهمیت و نقش موضوع تکنولوژی دیجیتال بپردازد. تحول دیجیتال به عنوان یک بحث سازمانی برای تغییر و تحولات ناشی از توسعه تکنولوژی دیجیتال در همه جنبه‌های اجتماعی و اقتصادی موضوعی است که توجه به آن می‌تواند بر فرایندهای علمی کسب و کار تاثیر مثبتی بگذارد.

رویداد هفته دیجیتال ایران به طور رسمی از دوازدهم آذرماه برگزار خواهد شد و طی سه روز متوالی به مباحث اصلی این حوزه می‌پردازد. گروه علمی تحلیلی طیف از برگزارکنندگان این رویداد بوده و اعلام کرده که با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی خاص کشور، برگزاری این رویداد را امری مهم دانسته است.

هفته دیجیتال ایران

رویداد هفته دیجیتال ایران با تمرکز بر شکل گیری تعاملات مثبت و کارآمد و ایجاد تغییر در نگاه سنتی به مدل های همکاری میان بازیگران این عرصه، تلاش خواهد کرد در شرایط دشوار کنونی علاوه بر بهره‌مندی از نظرات و تجربیات فعالان راهکارهای مناسبی به شرکت ها، سازمان ها و علاقمندان به کارآفرینی و پویایی ارایه دهد.

همچنین همزمان با این رویداد، چهارمین دوره از نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران ( IoTex) به عنوان فرصتی برای شکل دهی همکاری های جدید، شناسایی رقبا و شرکای جدید و شناخت شرکت‌ها و مجموعه‌های توانمند داخلی برپا خواهد بود. 10 و 11 آذر ماه نیز به رویدادهای استارتاپی این حوزه اختصاص خواهد داشت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.irandigitalweek.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه رویداد (021-88513810) تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی