ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ثابت کردن یک فونت در ورود
نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت Word به طور خودکار برای شما برنامه‌ی روزانه ایجاد می‌کند

به نظر می‌رسد مایکروسافت ورد در حال ارزیابی ویژگی جدیدی است که در آن پردازنده‌ی کلمات این نرم افزار به طور خودکار نوشته‌های داخل اپلیکیشن را پردازش می‌کند و با استفاده از آن‌ها یک لیست ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به نظر می‌رسد مایکروسافت ورد در حال ارزیابی ویژگی جدیدی است که در آن پردازنده‌ی کلمات این نرم افزار به طور خودکار نوشته‌های داخل اپلیکیشن را پردازش می‌کند و با استفاده از آن‌ها یک لیست از برنامه‌ی روزانه برای کاربر ایجاد می‌نماید.

نسخه‌ی بتای این ویژگی برای آفیس نسخه‌ی مک از امروز در دسترس قرار گرفته و در هفته‌های آینده برای نسخه‌ی ویندوز نیز عرضه خواهد شد.

این ویژگی بخشی از Editor محسوب می‌شود (ادیتور همیار نوشتاری هوشمند مایکروسافت ورد است). در واقع ادیتور کار‌هایی که کاربران ورد مدت‌ها انجامش می‌دادند را بررسی می‌کند و از آن‌ها لیستی تحت عنوان برنامه‌ی روزانه تولید می‌کند که قابل انعطاف است و می‌توان آن را در محیط ورد ویرایش کرد.

به عنوان مثال اگر در این نرم افزار چیز‌هایی مثل «todo» یا «<insert something here>» را تایپ کنید، ادیتور آن را تشخیص می‌دهد و یک لیست بر اساس مواردی که در آن تایپ کنید ایجاد خواهد کرد.

همچنین این ابزار پیشنهاداتی را بر اساس پرونده‌هایی که اخیرا ایجاد کرده‌اید ارائه می‌دهد. اگر تایپ کنید <Insert graph here>، هوش مصنوعی جدول‌ها و چارت‌هایی که پیش از این روی آن‌ها کار کرده بودید را نمایش خواهد داد و می‌توانید یکی از آن‌ها که بیشتر به کارتان مربوط است را انتخاب نمایید.

همچنین اگر در پرونده‌ای اشتراک گذاشته شده با همکارانتان کار می‌کنید، می‌توانید با تایپ کردن @ و نوشتن نام یکی از همکارانتان کار‌هایی که باید انجام دهد را به اطلاعش برسانید. فرد تگ شده یک ایمیل دریافت می‌کند و از طریق پاسخ دادن به ایمیل می‌تواند پرونده‌ی ایجاد شده را ویرایش کند.

ویژگی جدید مایکروسافت از امروز در دسترس کاربران آفیس اینسایدرز نسخه‌ی مک که در سطح Fast حضور داشتند قرار گرفت (سطح Fast گروهی از افراد هستند که پیش از همه موفق به ارزیابی ویژگی‌های جدید نرم افزار‌های مایکروسافت خواهند شد).

کاربران سطح Slow که نسخه‌ی کاملتری از ویژگی‌ها را دریافت می‌کنند در نوبت ارزیابی این ویژگی قرار دارند و باید برای این موضوع مدتی صبر کنند.

نسخه‌ی ویندوز در هفته‌های آینده مورد استفاده قرار خواهد کرد. بعد از پایان همه‌ی آزمایش‌ها و ارزیابی‌ها این ویژگی در اختیار کاربران آفیس ۳۶۵ قرار خواهد گرفت. همچنین به زودی این ویژگی به دیگر اپلیکیشن‌های آفیس نیز خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی