ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل گلس 2 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

گوگل گلس در ابتدای معرفی خود به عنوان یکی از هیجان انگیز‌ترین گجت‌های تکنولوژی شناخته می‌شد اما هنگام عرضه نتوانست به آن هدفی که گوگل مدنظر داشت برسد و به همین خاطر خیلی زود از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

گوگل گلس در ابتدای معرفی خود به عنوان یکی از هیجان انگیز‌ترین گجت‌های تکنولوژی شناخته می‌شد اما هنگام عرضه نتوانست به آن هدفی که گوگل مدنظر داشت برسد و به همین خاطر خیلی زود از بازار کنار رفت. حال و بر اساس شایعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد که باید منتظر معرفی گوگل گلس 2 در آینده‌ای نچندان دور باشیم.

زمزمه‌های عرضه گوگل گلس بعدی از فروش دوباره نسخه سازمانی این گجت پوشیدنی که با نام «گوگل گلس برای کار» شناخته می‌شد آغاز شد. در آن زمان Google Glass Enterprise با قیمت ۱۸۳۰ دلار فروخته می‌شد که فروشنده در ازای آن نسخه سازمانی گوگل گلس را به همراه ورژن لایت اپلیکیشن «Streye»، حساب کاربری برای استفاده از محتوای ویژه، یک سال پشتیبانی و 2 گیگابایت فضای ابری را برای مشتریان فراهم می‌کرد. البته و با وجود آن که نسخه جدید پیشرفت‌هایی را نسبت به مدل اصلی تجربه کرده بود اما بازهم با قیمت بالای خود گزینه گرانی برای عموم جامعه به شمار می‌رفت.

گوگل گلس 2

در حال حاضر مدل بعدی گوگل گلس برای کار تایید شده اما جدا از آن، طی زمان نامشخصی در سال آینده باید منتظر عرضه گوگل گلس بعدی باشیم. بر اساس شایعات اخیر، گوگل گلس 2 از اینترنت 4G بهره نمی‌برد اما به طور قطعی به وای‌فای و بلوتوث مجهز خواهد بود. تغییراتی در ساختار ظاهری عینک هم اعمال شده و مطابق انتظار باتری و دوربین نیز پیشرفت خواهند کرد.

عینک‌های هوشمند هنوز سهم زیادی در بازار گجت‌ها ندارند. نزدیک‌ترین عینک واقعیت افزوده به گوگل گلس، سال گذشته و در جریان CES 2018 معرفی شد. این گجت هوشمند با نام Vuzix Blade توانایی نمایش اطلاعات در میدان دید، اتصال به اینترنت و دوربینی برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو را داشت و با قیمت مناسب‌تر ۴۹۵ دلار به بازار‌های جهانی راه پیدا کرد.

نظر شما در مورد دلایل عدم موفقیت عینک‌های هوشمند چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی