ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دسته جدید پلی استیشن 4 کنترلر الیت ایکس باکس وان را به چالش می‌کشد [تماشا کنید]

مدتی می‌شود که سونی اجازه توسعه کنترلر برای پلی استیشن 4 را به سایر شرکت‌ها داده و همین موضوع باعث شده که شاهد عرضه دسته‌های متنوعی برای این کنسول باشیم. در یکی از جدیدترین موارد، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

مدتی می‌شود که سونی اجازه توسعه کنترلر برای پلی استیشن 4 را به سایر شرکت‌ها داده و همین موضوع باعث شده که شاهد عرضه دسته‌های متنوعی برای این کنسول باشیم. در یکی از جدیدترین موارد، کمپانی Astro از کنترلر C40 TR رونمایی کرده که ویژگی‌های هیجان انگیزی را در خود جای داده است.

با توجه به این نکته که شما در حال حاضر می‌توانید با پرداخت ۴۰ دلار کنترلر با کیفیت پلی استیشن 4 را خریداری کنید، پرداخت ۲۰۰ دلار برای C40 TR در نگاه اول کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد اما با توجه به سابقه شرکت Astro در طراحی لوازم جانبی می‌توان فهمید که با یک کالای درجه یک طرف هستیم.

آسترو که پیش از این حتی سابقه طراحی کنترلر را نداشته، C40 TR را شبیه به کنترلر الیت ایکس باکس وان طراحی کرده است. شما می‌توانید دکمه‌ها را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کرده و با آیتم‌هایی که خودتان با آن راحت‌تر هستید جابجا کنید.

در کنترلر C40 TR حتی می‌توان جای بین دکمه‌های R3 و L3 را با دکمه‌های آنالوگ عوض کرد تا دسته عملکردی شبیه به کنترلر‌های ایکس باکس وان داشته باشد.

در ضمن این امکان وجود دارد که شما جای دکمه‌های شوک را با یک پد لمس عوض کنید تا مانند کنترلر‌های تولید شده توسط استیم، کنترل بهتری در بازی‌های اول شخص داشته باشید. همچنین C40 TR از یک نرم‌افزار بهره برده که با استفاده از آن می‌توانید موارد مختلفی را به سلیقه خودتان شخصی سازی کنید.

یکی از دغدغه‌های همیشگی کنسول گیمر‌ها پیدا کردن تسلط بیشتر در بازی‌های شوتر است و این کنترلر می‌تواند شما را به این هدف نزدیک کنند. البته مایکروسافت چندی پیش و طی مراسم X018 تایید کرد که پشتیبانی از ماوس و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه خواهد شد و به زودی بازی‌های شوتر این پلتفرم هم از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    از نظرمن هنوز elite خفنتره

  • yasin erfani
    yasin erfani | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    کفم برید

  • yasin erfani
    yasin erfani | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    کفم برید....

مطالب پیشنهادی