ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی موبایلی مقاوم با دوربین فوق عریض 4K

کمپانی Kyocera که به تولید تلفن‌های هوشمند مقاوم و سرسخت شهرت دارد، اخیراً سعی کرده‌ محصول جدیدی به موبایل‌های خود اضافه کند و نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ای برای DuraForce Pro عرضه نماید. این موبایل که DuraForce Pro ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کمپانی Kyocera که به تولید تلفن‌های هوشمند مقاوم و سرسخت شهرت دارد، اخیراً سعی کرده‌ محصول جدیدی به موبایل‌های خود اضافه کند و نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ای برای DuraForce Pro عرضه نماید. این موبایل که DuraForce Pro 2 از دوام بالای مدل اصلی بهره می‌برد و به راحتی می توان از آن در کارگاه‌های ساختمانی، محیط‌های خطرناک و مناطقی نظیر آنها استفاده نمود.

موبایل اندرویدی جدید یاد شده طبق اعلام کمپانی سازنده توانسته گواهی دوام در سطح نظامی (MIL-STD-810G) دریافت نماید و علاوه بر این از نظر مقاومت در برابر گرد و خاک یا آب نیز موفق شده استاندارد IP68 را کسب نماید.

همچنین بدنه‌ی بادوامی دارد و محافظ صفحه یاقوت کبود ۵ اینچی بهره می‌برد که از این گوشی در برابر افتادن، شوک، لرزش، خراش یا ضربه محافظت می‌کند. البته یک کاربر معمولی نیازی به این سطح از مقاومت ندارد و گوشی یاد شده بیشتر انتخاب مناسبی برای افرادی به شمار می‌رود که در محیطی خطرناک فعالیت می‌کنند.

Kyocera بار دیگر بلندگو‌های بسیار بلندی در گوشی DuraForce Pro 2 بکار برده که می توانند صدای بلندی معادل ۱۰۶ دسی بل را پخش نمایند. علاوه بر این، ۴ میکروفون با قابلیت حذف نویز و تکنولوژی Fluence Pro کوالکام در این موبایل تعبیه شده است.

کاربران با خرید موبایل یاد شده می‌توانند از ۳ دوربین استفاده کنند؛ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور دیگر که دوربین ورزشی فوق عریض با کیفیت 4K این موبایل نیز محسوب می‌شود.

به ادعای کمپانی سازنده، از تمامی سه دوربین بکار رفته در این موبایل می‌توان زیر آب نیز استفاده نمود. همچنین کاربران می‌توانند با دستکش یا انگشتانی خیس می‌توانند از این گوشی استفاده نمایند.

حسگر اثرانگشت، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، امنیت به لطف رمزنگاری و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی اضافی ۵۱۲ گیگابایتی از قابلیت‌های دیگر این موبایل ۴۴۴ دلاری است که اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته.

4k
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی