ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علایم تجاری ثبت شده توسط ال جی خبر از عرضه چند گوشی‌ هوشمند تاشو می‌دهند

همین هفته بود که فهمیدیم ال جی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد. حال و بر اساس ثبت چند ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

همین هفته بود که فهمیدیم ال جی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد. حال و بر اساس ثبت چند اسم تازه توسط ال جی می‌توان حدس زد که این کمپانی در حال کار روی گوشی‌‌ هوشمند تاشو است.

این اسامی که به تازگی توسط ال جی ثبت شده اند Foldi ،Flex و Duplex نام داشته و همه آن‌ها در زیرشاخه گوشی‌های هوشمند طبقه بندی شده‌اند که احتمال استفاده ال جی از این نام‌ها برای موبایل‌های تاشو را افزایش می‌دهد.

دو نام Flex و Foldi اشاره مستقیمی به گوشی‌های گلکسی F سامسونگ و علایم تجاری Flexi و Flex ثبت شده توسط هواوی دارند. کلمه Duplex نیز اسم جذابی به نظر می‌رسد اما نباید از از این نکته غافل شد که گوگل هم از نام Duplex برای بخش هوش مصنوعی دستیار صوتی خود که به تازگی شروع به کار کرده است استفاده می‌کند.

ال جی
طرح گوشی تاشو با دو نمایشگر که توسط ال جی ثبت شده.

همچنین و از آن‌جایی که تکنولوژی صفحات خمیده برای آن که هر کمپانی به آن مجهز باشد کمی گران است، ال جی با دیگر تولیدکنندگانی که قصد استفاده از این نمایشگرها در موبایل‌های آینده خود را دارند هم همکاری خواهد کرد.

از این نکته هم نباید غافل شد که اسم Duplex شباهت زیادی به طرح گوشی تاشو ثبت شده توسط ال جی با دو صفحه نمایش، دو باتری و حتی دو جک هدفون دارد و ظاهرا به دو کاربر اجازه خواهد داد که همزمان بتوانند روی یک دیوایس به دو محتوای متفاوت دسترسی داشته باشند.

البته هنوز مشخص نیست که چقدر این اطلاعات درست هستند و ممکن است این اسامی ثبت شده شاید تنها برای اطمینان خاطر باشند.

انتظار می‌رود که گوشی تاشو ال جی طی سال آینده میلادی معرفی شود که بعضی‌ها زمستان آتی را به عنوان تاریخ احتمالی آن عنوان می‌کنند. نظر شما در مورد گوشی‌‌ هوشمند تاشو چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی