ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لینکدین
نرم افزار و اپلیکیشن

لینکدین هم به قابلیت استوری مجهز شد

لینکدین به طوری خطرناک به ارائه قابلیتی نزدیک شده که برای این شبکه اجتماعی چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. ظاهرا مایکروسافت که این روزها مالک لینکدین به شمار می‌آید، از کپی کردن ایده‌های به کار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

لینکدین به طوری خطرناک به ارائه قابلیتی نزدیک شده که برای این شبکه اجتماعی چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. ظاهرا مایکروسافت که این روزها مالک لینکدین به شمار می‌آید، از کپی کردن ایده‌های به کار رفته در سایر شبکه‌های اجتماعی برای جلب مخاطبین جوان‌تر ابایی ندارد، برای همین می‌خواهد خصوصیتی مشابه استوری‌های اینستاگرام را به فضای لینکدین بیاورد.

اسنپ چت پایه‌گذار قابلیت استوری در شبکه‌های اجتماعی بود. پس از آن، اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز تصمیم به الگوبرداری از اسنپ چت گرفتند و حالا نوبت به مایکروسافت رسیده است. با این وجود، شیوه‌ای که مایکروسافت برای پیاده‌سازی استوری‌ها در نظر گرفته کمی عجیب و غیر معمول به نظر می‌رسد.

لینکدین

بر خلاف بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، در استوری‌های لینکدین فقط ویدیوها اجازه انتشار دارند. بنابراین خبری از تصاویر ثابت نیست. نکته بعد این که استوری‌های لینکدین به سرعت سایر شبکه‌های اجتماعی ناپدید نمی‌شوند و به مدت یک هفته قابل مشاهده هستند. بعد از گذشت این فرصت یک هفته‌ای نیز به طور کامل پاک نشده و در پروفایل افراد باقی می‌مانند تا بسته به تنظیمات حریم شخصی، بازدیدکنندگان بتوانند برای همیشه آن‌ها را تماشا کنند.

ایشا پتل، مدیر محصولات لینکدین ارائه این قابلیت (که فعلا Student Voices نامگذاری شده) را برای دانشجویان آمریکایی تأیید کرده تا به لطف آن بتوانند تجربیات کارآموزی، پروژه‌های کلاسی و سایر موفقیت‌های خود را با دیگر همکلاسی‌ها و همکاران خود به اشتراک بگذارند.

استوری‌ها که این روزها یکی از اعضای جدایی ناپذیر شبکه‌های اجتماعی هستند، در ذات خود برای اشتراک‌گذاری رویدادهای روزمره و گذرای زندگی افراد طراحی شده‌اند. اما با خروج از این قالب و حضور دائمی در محیط حرفه‌ای لینکدین که فضایی برای ارتباط کارفرمایان و افراد جویای کار به حساب می‌آید، ممکن است جلوه چندان خوبی نداشته و استفاده از آن‌ها خیلی حرفه‌ای نباشد.

همچنین برای کارفرمایانی که به دنبال استخدام افراد می‌گردند، مطمئنا گشت و گذار در میان ویدیوها نسبت به مطالعه رزومه‌های متنی کاری دشوار و زمان بر خواهد بود. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد که مایکروسافت ارائه قابلیت استوری در لینکدین را راه حلی مناسب برای جلب مخاطبین جوان‌تر می‌داند که برای این غول نرم‌افزاری به معنای افزایش درآمدها خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی