ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش چندنفره Red Dead Redemption 2 منتشر شد

سرانجام و بعد از انتظاری طولانی، بخش چندنفره Red Dead Redemption 2 در دسترس کاربران این بازی قرار می‌گیرد. راک‌استار ساعاتی پیش اعلام کرد که از ۶ آذر ماه یعنی امروز، کاربرانی که نسخه ۱۰۰ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۵

سرانجام و بعد از انتظاری طولانی، بخش چندنفره Red Dead Redemption 2 در دسترس کاربران این بازی قرار می‌گیرد.

راک‌استار ساعاتی پیش اعلام کرد که از ۶ آذر ماه یعنی امروز، کاربرانی که نسخه ۱۰۰ دلاری RDR 2 را خریداری کرده باشند، می‌توانند بتای بخش آنلاین بازی را آغاز کنند. بعد از این گروه، افرادی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند و همان روز اول تجربه Red Dead Redemption 2 را آغاز کرده‌اند می‌توانند وارد بخش آنلاین شوند.

بعد از آن افرادی که بین ۵ الی ۷ آبان ماه وارد بازی شده‌اند به این بخش دسترسی پیدا می‌کنند و سرانجام از جمعه همین هفته همه کاربران RDR 2 می‌توانند بتای بخش آنلاین این عنوان را امتحان کنند.

بدون شک دلیل دسته‌بندی کاربران بخش آنلاین از سوی راک‌استار،‌ کنترل حجم ورودی کاربران و جلوگیری از از کار افتادن سرورها است. را‌ک‌استار کار خودش در به اتمام رساندن پروژه داستانی بازی را به خوبی هر چه تمام‌ به پایان رسانده و انتظار می‌رود که بخش آنلاین هم از چنین سطح بالایی بهره ببرد.

بخش چندنفره Red Dead Redemption

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از سازندگان بازی منتشر شده، در بخش چندنفره Red Dead Redemption 2 که با نام Red Dead Online شناخته می‌شود، شاهد حضور تعداد زیادی از قابلیت‌های قسمت داستانی مانند شکار،‌ ماهی‌گیری، پیدا کردن مجرمین و انجام سرقت‌های بزرگ هستیم.

پیش از این هم شایعه شده بود که بخش آنلاین بازی از مکزیک و در واقع با فرار از یک زندان آغاز خواهد شد که طی بخش داستانی بازی به آن دسترسی نداشتیم.

همچنین مانند اتفاقی که در GTA V رخ داد، راک استار قول داده تا با گذشت زمان و عرضه به‌روزرسانی‌هایی، بخش آنلاین بازی از آن چیزی که در ابتدا با آن روبرو هستیم،‌ کامل‌تر کند.

اگر به تازگی تجربه بخش داستانی RDR 2 را آغاز کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم که حتما نگاهی به آموزش‌های لازم برای شروع این عنوان داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Majid March
    Majid March | ۶ آذر ۱۳۹۷

    ایول عالیه این خبر فقط امیدوارم که پشت سر هم ابدیت برا بازی میاد ما که نسخه هکی گرفتیم هم بتونینم بازی رو دانلود کنیم و بازی قفل نشه!

مطالب پیشنهادی