ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر تاشوی سامسونگ
تکنولوژی

متهم شدن 9 نفر به سرقت فناوری نمایشگر تاشوی سامسونگ برای چینی ها

دادستانی کره جنوبی 9 فرد و 2 کمپانی را به اتهام افشا و فروش غیرقانونی فناوری نمایشگر تاشوی ساموسنگ به طرف های چینی تحت تعقیب قرار داده است. کمپانی های کره ای سالانه میلیون ها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

دادستانی کره جنوبی 9 فرد و 2 کمپانی را به اتهام افشا و فروش غیرقانونی فناوری نمایشگر تاشوی ساموسنگ به طرف های چینی تحت تعقیب قرار داده است.

کمپانی های کره ای سالانه میلیون ها دلار را صرف تحقیق و توسعه در زمینه فناوری می کنند که هدف اصلی از آن حفظ موقعیت برتر نسبت به چین است اما در سال های اخیر سرقت مالکیت فکری در این کشور و آمریکا به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده و بیم آن می رود که با افشای فناوری های جدید چینی ها گوی سبقت را بربایند. سازمان هایی قضایی کره ای اخیرا چندین نفر را به سرقت فناوری نمایشگر تاشوی سامسونگ متهم کرده اند که انتظار می رود به زودی در گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس بیانیه دادستانی «سوون» مدیرعامل یکی از شرکت های تامین کننده سامسونگ و هشت نفر از کارکنان آن پس از به توافق رسیدن با دو نماینده شرکتی چینی 13.8 میلیون دلار را در ازای افشای سازو کار دیود گسیل نور ارگانیک دریافت کرده اند. کمپانی کره ای 133 میلیون دلار و شش سال زمان را صرف توسعه فناوری اولد کرده و حالا این تکنولوژی جزو اسناد طبقه بندی شده محسوب می شوند.نمایشگر تاشوی سامسونگ

سامسونگ دیسپلی در بیانیه خود از شوکه شدن به خاطر افشای اطلاعات و پیگیری دقیق محاکمه این افراد خبر داده است. این افراد حین بارگذاری قطعات الکترونیکی در یک شرکتی دستگیر شده اند که عازم چین بوده است. در این بیانیه به نام افراد و شرکت ها اشاره ای نشده است.

به گفته دادستان ها تامین کننده سامسونگ پس از کاهش فروش اقدام به تاسیس یک کمپانی جعلی کرده که مدیریت آن بر عهده خواهرزنش قرار داشته است. این افراد برای فرار از چنگ قانون تجهیزات فروخته شده به طرف های چینی را در شرکتی دیگر تولید می کردند. احتمالا تا پیش از پایان سال جاری نخستین موبایل با نمایشگر تاشوی سامسونگ با قیمتی قابل توجه راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    چینی های مرده خور همینطوری مثلا پیشرفت کردن. با دزدی و دامپینگ. ولی ترامپ درستشون میکنه

  • kami khan
    kami khan | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    خوشحالم که دست هوواوی دزد رو شد??

  • afg
    afg | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    خودش این همه دزدی کرده حالا تاوان پس میده

مطالب پیشنهادی