ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نوا 4
تکنولوژی

مشخصات احتمالی و تاریخ عرضه هواوی نوا ۴ منتشر شد

هفته‌ی گذشته هواوی پوستری در پروفایل رسمی شبکه احتماعی ویبو منتشر کرد که نشان می‌داد این کمپانی قصد دارد یک گوشی بهره‌مند از نمایشگر‌های Infinity-O با حفره ای در بالای آن توسعه دهد و از سامسونگ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

هفته‌ی گذشته هواوی پوستری در پروفایل رسمی شبکه احتماعی ویبو منتشر کرد که نشان می‌داد این کمپانی قصد دارد یک گوشی بهره‌مند از نمایشگر‌های Infinity-O با حفره ای در بالای آن توسعه دهد و از سامسونگ را در این زمینه پیشی بگیرد.

هواوی نوا 4

حال پوستر دیگری در پروفایل ویبو هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی یاد شده هواوی نوا 4 نام دارد و قرار است تا دو هفته‌ی دیگر یعنی ۲۶ آذرماه از آن رونمایی شود.

پوستر‌ها و تصاویر بدست آمده از این موبایل مشخص کرده که در گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر هواوی نوا 4 قرار است یک حفره تعبیه شود تا دوربین سلفی در این محل جا بگیرد. به همین دلیل انتظار می رود این گوشی هم از نسبت نمایشگر به بدنه فوق العاده بالایی بهره ببرد.

زیر شنل این موبایل قرار است چیپست هشت هسته‌ای قدرتمند کایرین ۹۸۰ تعبیه شود که بر مبنای فناوری ۷ نانومتری توسعه یافته است. پیش از این شرکت چینی یاد شده از همین چیپست برای سری میت 20 و آنر مجیک 2 استفاده کرده بود.

علاوه بر این گفته شده این گوشی قرار است به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شود. ضمن اینکه قرار است دو دوربین دوگانه نقش دوربین اصلی و سلفی این موبایل را ایفا کنند.

در رندر‌های منتشر شده از این موبایل، اثری از حسگر اثر انگشت به چشم نمی خورد و از این رو به نظر می‌رسد از یک سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برای نوا 4 استفاده شود.

از دیگر قابلیت های احتمالی این گوشی می توان به بهره مندی از بلوتوث 5.0 و درگاه USB-C اشاره کرد. انتظار می رود هواوی نوا 4 از اندروید 9.0 به همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی، EMUI بهره مند باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    بعد از اون ناچ مسخره،الان دوباره حفره شروع شد!!
    اسنکنر انگشت زیر صفحه با دوربین پاپ اپ بهترین روشه .همراه با نمایشگر بدون حاشیه

مطالب پیشنهادی