ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو F19 به زوم ۱۰ برابری بدون افت کیفیت مجهز می‌شود

شرکت اوپو پیش از آنکه به طراحی تلفن‌های هوشمند بدون حاشیه با دوربین‌ جهنده معروف شود، سعی می‌کرد با گوشی‌های خاصی، نام خود را در رویداد‌های تکنولوژی بر سر زبان‌ها بیندازد. برای مثال این شرکت چینی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

شرکت اوپو پیش از آنکه به طراحی تلفن‌های هوشمند بدون حاشیه با دوربین‌ جهنده معروف شود، سعی می‌کرد با گوشی‌های خاصی، نام خود را در رویداد‌های تکنولوژی بر سر زبان‌ها بیندازد. برای مثال این شرکت چینی سعی داشت که سیستم شارژ سریع VOOC و چندین سطح زوم بدون افت کیفیت را برای موبایل‌هایش در نظر بگیرد. حال گزارش شده که این شرکت قصد دارد موبایل پیشرفته‌ی اوپو F19 خود را به قابلیت زوم ۱۰ برابری بدون افت کیفیت مجهز کند.

البته اوپو همیشه به قابلیت زوم بدون افت کیفیت علاقه خاصی نشان داده و چندین بار چنین سیستمی در موبایل‌هایش تعبیه کرده است. برای مثال این شرکت در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۷ میلادی از سیستم یک دوربین به همراه زوم اپتیکال ۵ برابری رونمایی کرده است.

با این وجود قابلیت بزرگنمایی بدون افت کیفیت، یکی از ویژگی‌هایی است که نمی توان آن را در سنسور‌های تلفن‌های هوشمند پیاده کرد چرا که تعبیه کردن این ویژگی به چندین لنز مختلف و گوناگون احتیاج دارد. برای مثال چندین سال پیش سامسونگ با گلکسی K zoom چنین ویژگی خاصی را اضافه کرده بود اما این موبایل بیشتر دوربینی با قابلیت‌های اضافی بود تا یک تلفن هوشمند خاص.

به هر حال طراحی‌های مختلفی که از این موبایل منتشر شده نشان می‌دهد اوپو F19 از مکانیزم خاصی بهره می‌برد و به همین صورت قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری بدون افت کیفیت برایش فراهم می‌شود.

علاوه بر این گفته شده این موبایل از یک نمایشگر بدون حاشیه ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۱۹ بهره می‌برد و یک چیپست اسنپدرگون 675 یا هلیو P90  وظیفه پردازش را در این گوشی بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر این طرح‌ها و مشخصات لو رفته دیگر این تلفن هوشمند نشان می‌دهد که دوربین سلفی زیر نمایشگر برای این موبایل در نظر گرفته خواهد شد و دیگر خبری از دوربین جهنده برای اوپو F19 نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی