ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تهدید هکر‌ها به بزرگترین افشاگری تاریخ در رابطه با واقعه‌ی یازده سپتامبر

گروهی از هکر‌ها اعلام کرده‌اند که به اطلاعات محرمانه‌ای از واقعه‌ی یازده سپتامبر دست یافته‌اند که می‌تواند بزرگترین افشاگری تاریخ باشد. آن‌ها تهدید کرده‌اند که اگر خواسته‌هایشان توسط حکومت‌ها مورد قبول قرار نگیرد، این اطلاعات ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

گروهی از هکر‌ها اعلام کرده‌اند که به اطلاعات محرمانه‌ای از واقعه‌ی یازده سپتامبر دست یافته‌اند که می‌تواند بزرگترین افشاگری تاریخ باشد. آن‌ها تهدید کرده‌اند که اگر خواسته‌هایشان توسط حکومت‌ها مورد قبول قرار نگیرد، این اطلاعات را در اختیار عموم قرار خواهند داد.

این گروه که خود را «ارباب تاریک» یا Dark Overlord می‌خواند اخیرا یک فصل کامل از نمایش Orange is the New Black از شبکه‌ی نتفلیکس را پیش از موعد افشا کرده و یک حمله‌ی سایبری به کلینیک جراحی پلاستیک در شهر لندن داشته است.

حالا به نظر می‌رسد این گروه پا را فراتر از این گذاشته و حکومت‌ها (در راس آن ایالات متحده) را تهدید کرده که در صورت عدم پذیرفتن خواسته‌هایشان اسنادی که از واقعه‌ی یازده سپتامبر به دست آورده‌ است را افشا خواهد کرد.

این گروه مدعی شده که این اسناد عین «حقیقت» هستند اما اطلاعات بیشتری از آن اعلام نکرده است. ارباب تاریک تهدید کرده که این اسناد را به مدت بسیار محدودی برای فروش در فضای اینترنت قرار خواهد داد و همچنین گروه‌های تروریستی و کشور‌های مخالف ایالات متحده مثل چین و روسیه را تشویق کرده تا این اسناد را خریداری کنند.

هکر معروف ایکس باکس لایو و شبکه پلی استیشن

در یک پست که در Pastebin‌ قرار داده شده بود گروه ارباب تاریکی اعلام کردند که قصد فروش این اسناد محرمانه را دارند و همچنین توضیح دادند که چرا این اسناد حقیقی، عین واقعیت را راجع به واقعه‌ی یازده سپتامبر بر ملا می‌کند:

اسنادی که ما در اختیار داریم حقیقت را عرضه خواهند کرد. حقیقت راجع به یکی از وقایع مهم تاریخ معاصر که پر از شک و تردید باقی مانده است و پاسخ‌های زیادی برای شبهات آن وجود ندارد. چیزی که ما ارائه خواهیم کرد عین حقیقت است. این حقیقت به طور انحصاری از طرف ما ارائه خواهد شد: یکی از اصلی‌ترین گروه‌های هکر دنیا که هدفش حمله به اهداف بزرگ و به دست آوردن جنجالی ترین اسناد برای استفاده در مبارزات سیستماتیکمان است.

فروردین ماه سال ۹۷ شرکت بیمه‌ی جهانی Hiscox مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفت که حالا گروه ارباب تاریکی آن را بر عهده گرفته و اعلام کرده که طی این حملات اسناد مهمی از واقعه‌ی یازده سپتامبر به دست آورده است.

ارباب تاریکی مدعی شده که حدود ۱۸ هزار پرونده‌ی انحصاری برای فروش در اختیار دارد و برای اثبات حقیقی بودن این اسناد بخشی از آن‌ها را در اختیار عموم قرار داده است.

هنوز مشخص نیست اسنادی که در اختیار این گروه قرار دارد به بازگویی حقیقت خواهد پرداخت یا تنها حربه‌ای برای اخاذی از حکومت‌هاست. به هر ترتیب به نظر می‌رسد برای مشخص شدن حقیقت باید صبر کنیم تا فروش این اسناد کامل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Unconventional_NyTro
    Unconventional_NyTro | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

    سلام

    کار درست اینه که اطلاعات رو فاش کنن که واقعا فداکاری بزرگی به حساب میاد
    میگم فداکاری چون چنین هک هایی نیاز به آخرین دانش یعنی آخرین حد ممکن در برنامه نویسی داره و ماها و شایدم سال ها طول می کشه و برای بعضی بخش هاهم باید کارهای فیزیکی انجام بدن که خطرناک هست
    سخته که این همه زحمتُ بدون پاداش به همه نشون بدن

مطالب پیشنهادی