ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر پلی 8A
تکنولوژی

گوشی اقتصادی آنر پلی 8A با بریدگی نمایشگر قطره ای معرفی شد

گوشی آنر 8A که پیشتر قرار بود در تاریخ ۱۸ دی ماه و در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود ساعاتی پیش رسما معرفی شد. این موبایل نام جدیدی را برای خود برگزیده ( آنر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

گوشی آنر 8A که پیشتر قرار بود در تاریخ ۱۸ دی ماه و در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود ساعاتی پیش رسما معرفی شد. این موبایل نام جدیدی را برای خود برگزیده ( آنر پلی 8A ) و طبق برنامه ریزی ها از دو روز دیگر به بازار می آید و از نظر سخت افزاری شباهت زیادی با رقبای خود از جمله شیائومی می پلی دارد.

اشاره کنیم که آنر پلی 8A شباهت چندانی با نسخه سال قبل از سری آنر پلی ندارد و از آنجا که در گروه اقتصادی ها جای گرفته خبری از حسگر اثرانگشت هم در آن نیست. البته با در نظر داشتن قیمت پایین این موبایل میتوان حذف این قابلیت از بدنه دستگاه را کاملا منطقی و قابل قبول دانست.

آنر پلی 8A

با این حال اما به لطف دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی این موبایل (با گشودگی دهانه لنز f/2.0) قابلیت قفل گشایی از طریق تشخیص چهره برای آنر پلی 8A فراهم شده و دوربین جلویی آن نیز در بریدگی نمایشگر قطره ای شکل آن جای گرفته است. درست در پایین این بریدگی می توانید نمایشگر ۶.۰۹ اینچی IPS موبایل را ببینید که رزلوشنی برابر با ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل دارد. آنر پلی 8A همچنین از چیپست جدید مدیاتک به نام Helio P35 MT6765 بهره می گیرد؛ چیپستی که براساس فرایند ۱۲ نانومتری تولید شده و هشت هسته پردازشی کورتکس A53 با سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 دارد.

آنی پلی 8A

این موبایل ۱۲۹ دلاری که وزنی برابر با ۱۵۰ گرم دارد همراه با سه گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. دوربین اصلی آن یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 دارد. سیستم عامل آن اندروید ۹ پای است که به رابط کاربری EMUI 9.0 مزین شده. انرژی مورد نیاز همه این قطعات نیز از طریق باتری ۳۰۲۰ میلی امپرساعتی اش تامین می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی