ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ایسوس لایرا وُیس؛ ترکیبی از روتر و اسپیکر هوشمند مجهز به الکسا

ایسوس امروز در نمایشگاه CES از یک ابزار ترکیبی با نام لایرا ویس رونمایی کرد که قابلیت های روتر و اسپیکر هوشمند را در خود داشته و می تواند برای ایجاد یک شبکه از مودم ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

ایسوس امروز در نمایشگاه CES از یک ابزار ترکیبی با نام لایرا ویس رونمایی کرد که قابلیت های روتر و اسپیکر هوشمند را در خود داشته و می تواند برای ایجاد یک شبکه از مودم ها با ارتباط وای فای مورد استفاده قرار گیرد.

محصول مورد بحث شباهت زیادی با نمونه رونمایی شده در CES قبلی دارد اما در نسخه جدید از فناوری AiMesh ایسوس استفاده شده که Asus Lyra Voice را با تمام دستگاه های پشتیبانی کننده از فناوری مذکور سازگار خواهد کرد.

به گفته شرکت سازنده، روتر جدید می تواند در سه حالت مختلف شبکه وای فای 802.11a (وای فای 5) را در اختیار کاربر قرار دهد که شامل حالت مستقل (به عنوان مودم اصلی)، حالت AiMesh (به عنوان یکی از نقاط اتصال شبکه روترها) و حالت یونیورسال (که صرفاً امواج دریافتی را تقویت می کند) خواهد بود.

لایرا

لازم به ذکر است که فناوری AiMesh ایسوس به کاربران اجازه می دهد مودم های مختلف و حتی قدیمی خود را به نقاط اتصال جدید در بخش های مختلف خانه تبدیل کرده و نقاط کور شبکه را از بین ببرند.

با فعال کردن حالت اسپیکر هوشمند دیگر امواج وای فای در اختیار کاربر قرار نخواهد گرفت

در زمینه اسپیکر هوشمند نیز محصول ایسوس با برخورداری از دو اسپیکر استریو DTS و دو میکروفون 360 درجه، تجربه استانداردی را ارائه کرده و امکان استریم موسیقی به وسیله بلوتوث و همچنین اتصال به سرویس اسپاتیفای را فراهم خواهد کرد. البته باید اشاره کنیم که برای استفاده از قابلیت اسپیکر هوشمند، روتر از شبکه خارج شده و دیگر امواج وای فای را در اختیار کاربر قرار نخواهد داد.

گفتنی است ایسوس برای ایجاد تمایز بیشتر با رقبا، از فناوری AiProtection Pro شرکت Trend Micro نیز در اسپیکر هوشمند/روتر خود استفاده کرده که تمامی ابزارهای متصل به شبکه را در مقابل تهدیدات اینترنتی ایمن می کند.

ایسوس لایرا ویس در حال حاضر 220 دلار قیمت گذاری شده و به زودی در بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی