ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته‌های رومینگ
تکنولوژی

بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه جام ملت‌های آسیا معرفی شد

ایرانسل بسته‌های رومینگ ویژه برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را معرفی کرد. اپراتور ایرانسل برای علاقه‌مندان به فوتبال که برای تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به کشور امارات سفر می‌کنند بسته‌های ویژه رومینگ در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰

ایرانسل بسته‌های رومینگ ویژه برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را معرفی کرد. اپراتور ایرانسل برای علاقه‌مندان به فوتبال که برای تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به کشور امارات سفر می‌کنند بسته‌های ویژه رومینگ در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بسته‌های رومینگ این اپراتور برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ‌ماه در دسترس‌اند و مشترکان می‌توانند از بسته‌های ۷۵ مگابایتی تا یک گیگابایتی هفتگی ارائه شده استفاده کنند. بسته‌های رومینگ از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل‌من» و یا شماره‌گیری کد فعال‌سازی #۲*۳*۱۱۱۱* در دسترس‌ قرار گرفته‌اند.

مشترکان برای استفاده از خدمات ویژه اینترنت، مکالمه و پیامک رومینگ در کشور امارات تنها لازم است به شبکه اپراتور دو (DU: Emirates integrated Telecom) در این کشور متصل شوند.

بسته‌های رومینگ

علاوه براین ایرانسل برای مشترکان خود در بازه یک‌ماهه ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تعرفه مکالمه را نیز کاهش داده است. براین اساس مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۲۳۰۰ تومان و ارسال پیامک هزار تومان خواهد بود، ضمن آنکه دریافت پیامک رایگان است.

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند پیش از خروج از ایران با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل‌من ، خدمات رومینگ خود را پیش از خروج از کشور فعال کنند.

گفتنی‌ است که طبق اعلام «شیخ سلمان» رئیس AFC مجموع جوایز اهدایی به تیم‌های در این تورنمنت ۱۵ میلیون دلار است. تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام ملت‌های آسیا به ترتیب ۵ و ۳ میلیون دلار پاداش دریافت می‌کنند. این رقم برای تیم‌هایی که به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها می‌رسند یک میلیون دلار است. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تغییر شکل برگزاری این رقابت‌ها و افزایش تیم‌ها از ۱۲ به ۲۴ تیم کاپ قهرمانی این مسابقات را هم تغییر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    واقعا با چنین خبرهایی چرا خودتونو سبک میکنید؟
    چه ما که نمیریم چه اونایی که میرن اطلاع نداشته باشن خیالشون راحتتره
    برای هر کشوری با وضعیت دلار هم یه سیمکارت بخری و یه ماه هم خدمات رایگان بگیری باز به صرفه تره

مطالب پیشنهادی