ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماتریکس پاورواچ 2 معرفی شد؛ ساعت هوشمندی بدون نیاز به شارژر

دو سال پیش بود که نخستین ساعت هوشمند بی نیاز از شارژر دنیا معرفی شد و حالا شرکت سازنده در نمایشگاه CES 2019 با مدل جدیدی از محصول مورد بحث دوباره پا به میدان گذاشته: ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

دو سال پیش بود که نخستین ساعت هوشمند بی نیاز از شارژر دنیا معرفی شد و حالا شرکت سازنده در نمایشگاه CES 2019 با مدل جدیدی از محصول مورد بحث دوباره پا به میدان گذاشته: ماتریکس پاورواچ 2 که برای تأمین انرژی از گرمای بدن و نور خورشید استفاده می کند.

ماتریکس پاورواچ 2

ماتریکس در نسخه جدید ساعت هوشمند خود نمایشگر سیاه و سفید قبلی را با یک صفحه 1.2 اینچی رنگی تعویض کرده و در کنار امکان شارژ از طریق گرمای بدن و نور خورشید، GPS و قابلیت پایش فعالیت های ورزشی را هم به محصول خود افزوده است؛ هرچند نقطه تمایز و جذابیت ماتریکس پاورواچ 2 همچنان بی نیازی از شارژر خواهد بود.

ماتریکس پاورواچ 2 قرار نیست با محصولاتی همچون اپل واچ رقابت کند

البته باید در نظر داشت که علی رغم ویژگی اصلی جالب توجه، قرار نیست ماتریکس پاورواچ 2 با محصولاتی همچون اپل واچ رقابت کند؛ چرا که ساعت هوشمند ماتریکس امکان نصب نرم افزارهای شخص ثالث را نداشته و در زمینه اعلان ها نیز امکانات محدودی دارد. در واقع کمپانی سازنده محصول خود را ساعت هوشمندی برای علاقه مندان به فضای باز و افرادی که از دست شارژرها کلافه شده اند معرفی کرده است.

ماتریکس پاورواچ 2

هرچند باید در نظر داشت که ماتریکس پاورواچ 2 با پلتفرم های Apple HomeKit و Google Fit سازگار بوده و می توان از آن به عنوان یک پایشگر فعالیت های ورزشی قابل اعتماد استفاده کرد.

پاورواچ 2 هرچند نسبت به مدل قبلی اندکی کوچک تر شده، اما هنوز روی دست های ظریف راحت نیست. این ساعت هوشمند با بدنه آلومینیومی و بند لاستیکی، از شیشه ضد خش برخوردار بوده و تا عمق 200 متری خاصیت ضد آب خود را حفظ می کند.

نمایشگر ماتریکس پاورواچ 2 نیز از رنگ های زنده برخوردار بوده و نسبت به اکثر محصولات پبل برتری دارد؛ هرچند کیفیت نمایشگر آن را نمی توان با ساعت های هوشمند اپل یا سامسونگ مقایسه کرد.

لازم به ذکر است که در کنار امکاناتی مانند GPS و پایش سلامت، محصول جدید ماتریکس از سنسور ضربان قلب و قطب نمای داخلی نیز برخوردار بوده و همچنین میزان انرژی دریافتی از بدن کاربر را هم نمایش می دهد.

گفتنی است ساعت هوشمند پاورواچ 2 در حال حاضر با قیمت 199 دلار قابل پیش خرید بوده و در زمان عرضه به بازار، برچسب قیمت 499 دلاری خواهد داشت.

ماتریکس پاورواچ 2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی