ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ساعت هوشمند برای نوازندگان طراحی شده است

مهم نیست یک گیتاریست حرفه‌ای مثل «ادین ون هیلن» باشید، بیس را مثل «پاول مک کارتنی» بنوازید یا یک درامر فوق العاده در حد «گای پترسون» باشید. اگر کوچکترین ارتباطی به موسیقی و آلات این ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۰

مهم نیست یک گیتاریست حرفه‌ای مثل «ادین ون هیلن» باشید، بیس را مثل «پاول مک کارتنی» بنوازید یا یک درامر فوق العاده در حد «گای پترسون» باشید. اگر کوچکترین ارتباطی به موسیقی و آلات این هنر داشته باشید، احتمالا عاشق ساعتی خواهید شد که در مراسم CES 2019 رونمایی شد.

ساعت هوشمند ساندبرنر کور (Soundbrenner Core) دارای یک مترونوم است که تنها زمانی به ضربان نور می‌پردازد که یک بیت نواخته شود. این ساعت همچنین می‌تواند هر بیت را با ویبره نشان دهد.

این ساعت از یک تیونر نیز بهره‌مند شده که برای همه‌ی گیتاریست‌ها، بیسیست‌ها یا ویالونیست‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. برایکوک کردن آلات موسیقی Core از دستگاه جدا می‌شود و می‌توان آن را از طریق آهنربایی که به آن متصل شده به میخ گیتار (peg) متصل نمود.

ساندبرنر همچنین بر این عقیده است که این تیونر دقتی فوق العاده دارد و نسبت به اپلیکیشن‌هایی که این مهم را انجام می‌دهند، دقیق‌تر و قابل اعتماد تر است. همچنین Core دارای یک دسیبل سنج است که می‌تواند میزان صدا را ارزیابی کند و زمانی که نیاز است تا صدا را پایین آورد، به کاربر اطلاع دهد.

البته این دستگاه پیش از هرچیزی، یک ساعت هوشمند است و با استفاده از آن می‌توانید اعلان‌های گوشی خود را در آن دریافت و مشاهده نمایید. این دستگاه در مقابل آب مقاوم است و نمره‌ی IP66 را در این زمینه داراست. همچنین باتری این ساعت هوشمند می‌تواند تا سه روز بین هر شارژ کامل کارایی داشته باشد. گارانتی یک ساله‌ی این دستگاه از دیگر نکات قابل توجه آن به شمار می‌رود.

اگر همین حالا نسبت به سفارش این ساعت اقدام کنید، ۵۰ دلار تخفیف خواهید گرفت که قیمت آن را به ۱۷۹ دلار خواهد رساند. نسخه‌ی استیل این ساعت ۳۲۹ دلار قیمت گذاری شده که اگر همین حالا آن را خریداری کنید، ۸۰ دلار تخفیف خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    بچه ها بنظرتون الان بخریم که تخفیف بگیریم یا صبر کنیم دلار شد 20 تومن،بعد بخریم؟

مطالب پیشنهادی