ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Royole
تکنولوژی

کیبورد انعطاف پذیر Royole مثل کاغذ لوله می شود

حتی پیش از حضور در نمایشگاه CES 2019، شرکت Royole با ارائه گوشی تا شونده FlexPai برای مدت‌های طولانی به تیتر جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده بود؛ تلفن هوشمندی با نمایشگر امولد 7.8 اینچی انعطاف‌پذیر که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

حتی پیش از حضور در نمایشگاه CES 2019، شرکت Royole با ارائه گوشی تا شونده FlexPai برای مدت‌های طولانی به تیتر جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده بود؛ تلفن هوشمندی با نمایشگر امولد 7.8 اینچی انعطاف‌پذیر که پیش از رونمایی رسمی گوشی تاشوی سامسونگ آن را به مبارزه طلبیده است.

در همین راستا Royole برای هر چه محکم‌تر کردن جای پای خود در حوزه تکنولوژی، در نمایشگاه CES امسال با محصولات انعطاف‌پذیر جدیدی حاضر شده: نمایشگرهای تاشو، یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده، یک دسته سلفی هوشمند و در نهایت کیبوردی که می‌توانید آن را مثل یک طومار لوله کنید.

اسپیکر جدید Royole به یک نمایشگر لمسی امولد 7.8 اینچی مجهز شده که به میزان 100 درجه خمیدگی دارد. می‌توانید روی این صفحه خمیده سوایپ کرده و به امکاناتی مثل پخش موسیقی و تماشای فیلم دسترسی پیدا کنید. نکته عالی این که اسپیکر مذکور دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم هست که چرخش 180 درجه‌ای دارد و می‌تواند برای عکاسی و تماس تصویری استفاده شود.

Royole

همچنین تعامل با دستیارهای هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت هم از دیگر قابلیت‌های برجسته این اسپیکر منحصر به فرد به شمار می‌آیند. اما کیبورد QWERTY لوله شونده هم محصول جالب دیگریست که Royole به نمایشگاه CES امسال آورده. این کیبورد را می‌توانید روی هر سطح نرمی بگذارید و با اتصال بلوتوث، از آن برای کنترل موبایل‌تان استفاده کنید.

همچنین این کیبورد انعطاف‌پذیر قابلیت اتصال بی سیم را هم دارد و می‌توانید پس از اتمام کار، با فشردن دکمه‌ای که روی آن قرار گرفته لوله اش کرده و در جیبتان بگذارید. به ادعای شرکت سازنده باتری این کیبورد در حالت استندبای می‌تواند برای ماه‌ها استفاده دوام بیاورد. هر چند که به خاطر قطر کم تایپ کردن با آن کار چندان ساده‌ای نیست.

Royole

اما در کنار محصولاتی که گفتیم، Royole یک سلفی استیک هوشمند را هم با خود به نمایشگاه CES آورده که در دور دسته، حسگرهای مولتی تاچ دارد. به لطف این حسگرها می‌توانید در یک اپلیکیشن مخصوص عکاسی به آسانی جابجا شده و به گزینه‌های مختلف برای عکاسی و ویرایش تصاویر دسترسی داشته باشید.

Royole هنوز جزئیاتی در مورد قیمت محصولاتش ارائه نکرده، با این حال اعلام نموده که کیبورد انعطاف‌پذیر خود را در سه ماهه دوم سال 2019 روانه بازار خواهد کرد که می‌توانید از وبسایت‌هایی همچون آمازون نسبت به خرید آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی