ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت های فعالیت گوگل شما را از جستجوی مجدد بی‌نیاز می کند

بعد از ماه‌ها ارزیابی، گوگل بالاخره تصمیم گرفت تا یافتن نتایج جستجوهای گذشته‌ی کاربران ساده‌تر انجام بپذیرد. غول اینترنتی دنیا از کارت‌های فعالیت خود رونمایی کرد که با استفاده از آن می‌توانید به تفکیک موضوع، ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

بعد از ماه‌ها ارزیابی، گوگل بالاخره تصمیم گرفت تا یافتن نتایج جستجوهای گذشته‌ی کاربران ساده‌تر انجام بپذیرد. غول اینترنتی دنیا از کارت‌های فعالیت خود رونمایی کرد که با استفاده از آن می‌توانید به تفکیک موضوع، نتایج جستجو‌های گذشته‌ی خود را مشاهده کنید.

به طور کلی ویژگی یاد شده می‌تواند کار بسیاری از کاربران را ساده کند، چرا که به آن‌ها اجازه خواهد داد بدون اینکه همه‌ی مراحل جستجوهای گذشته‌ی خود را تکرار کنند، نتایج قدیمی را مشاهده و کار خود را ادامه دهند.

اگر به حساب کاربری گوگل خود متصل شده باشید، می‌توانید با زدن روی گزینه‌ی your related activity لینک‌هایی که در گذشته مشاهده کرده‌اید را نیز ببینید. همچنین می‌توانید برخی از صفحات را ذخیره‌سازی کنید تا بعدا به آن‌ها سر بزنید.

لازم به ذکر است که امکان مدیریت کارت‌ها نیز وجود دارد. شما می‌توانید بنابر نیاز خود این کارت‌ها را حذف کنید یا آن‌ها را نگه دارید و یا حتی به طور کلی این ویژگی را غیر فعال کنید.

ویژگی یاد شده از روز گذشته (۱۹ دی) از طریق وبسایت موبایل گوگل و اپلیکیشن‌های انگلیسی این شرکت در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست کارت های فعالیت گوگل از چه زمانی به صورت جهانی در دسترس همگان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی